اخبار صنعت

کشف بسته انفجاری در هشتگرد البرز

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: بسته انفجاری در شهر هشتگرد به وسیله پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.

30 خرداد 1402

گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها

گوشواره های کارتیه به عنوان یکی از محبوب ترین جواهرات در دنیا، همیشه مورد توجه طراحان و سازندگان جواهر بوده اند. برند معروف کارتیه همیشه کوشش نموده است تا با طراحی جواهرات با سبک و اصالت خود، جایگاه ویژه ای در صنعت جواهرسازی داشته باشد.

30 اردیبهشت 1402

طرز تهیه قیمه نخود یزدی؛ یک خورش خوشمزه و سنتی

خبرنگارانـ غذا های سنتی نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم خاص هر منطقه ای هستند. قیمه نخود یکی از انواع خورش های سنتی و اصیل ایرانی است که اصالت آن به شهر یزد بر می گردد. این خورش شباهت زیادی به خورش قیمه دارد با این تفاوت که برای درست کردن آن به جای لپه از...

25 فروردین 1402

آشنایی با خواص ادویه ای آتشین؛ حفاظت از قلب تا سیستم گوارش

هزاران سال است که از فلفل کاین برای درمان بیماری های مختلف استفاده می گردد. این گیاه نه تنها دارای خواص درمانی شگفت انگیز است، بلکه در آشپزی هم کاربرد دارد. در مقاله ای که در حال خواندن آن هستید، تصمیم داریم شما را با خواص فلفل قرمز تند آشنا کنیم و مواد...

29 اسفند 1401

معافیت خدمات لیتوگرافی از مالیات بر ارزش افزوده

غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به کوشش های سال های اخیر برای قرار گرفتن فعالان حوزه (زینک، چاپ) لیتوگرافی در شمول معافیت مالیات بر ارزش افزوده، گفت: طی سال های گذشته تشکل صنعت چاپ استان های کشور به...

22 اسفند 1401

کشف اتفاقی یک گنجینۀ زنگ زده !

یک گنجینه بزرگ در یک کوزه سرامیکی نزدیک دهکده زانیوُوکا در استان لوبلین، لهستان کشف شده است.

15 اسفند 1401

خودروهای مجاز به تردد در منطقه ها آزاد پلاک ملی می گیرند

معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درخصوص شیوه پلاک گذاری ملی و تردد در سرزمین اصلی خودروهای مجاز به تردد در منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی را ابلاغ کرد.

25 بهمن 1401

مشخص کاربری و محل ساخت سوله در انتخاب نوع سوله مهم است؟

سوله، یکی از سازه های ضروری برای بسیاری از کارآفرینان در حال توسعه با نیازهای کم و بیش در لجستیک کالاست. موضوع مهمی که باید برای ساخت سوله در نظر گرفت مشخص کاربری و انتخاب محل مناسب است که در ادامه به آن می پردازیم.

7 بهمن 1401

هوش مصنوعی درمان پزشکی را متحول می نماید اما در استفاده از آن باید احتیاط کرد

دو کمیته اخلاق پزشکی در فرانسه می گویند که توسعه هوش مصنوعی (AI) در حوزه سلامت در آینده می تواند کیفیت تشخیص های پزشکی را تا حد زیادی بهبود بخشد، اما از این فناوری باید محتاطانه استفاده گردد و لازم است که تحت کنترل انسان باقی بماند.

24 دی 1401

ارثیه جمشید برای زنجانی ها ، هنرچاقوسازی

خبرنگاران: یکی از شهرهایی که صنعت چاقوسازی و ساخت اشیاء برنده را حفظ نموده و بیشترین معروفیت و معروفیت را در ایران دارد، شهر زنجان است البته در کرمان نیز در شهر راین موجود می باشد که تاریخچه ای به قدمت زنجان دارد .

21 دی 1401

10 نکته اساسی که انگشتان پای شما آرزو دارند، حتما بدانید!

ضخامت جوراب های خود را مطابق با نوع کفش هایتان انتخاب کنید و هر وقت پا های خود را مرطوب کردید، آن ها را تعویض کنید، بخش سلامت نمناک پیشنهاد می نماید که اگر ممکن است جوراب های سبک و نخی بپوشید که پاهایتان نفس بکشد، تمام این ها از بوی بد و ایجاد عفونت...

9 دی 1401

درمان خانگی سینوزیت با سرکه سیب

طول درمان سرماخوردگی 3 تا 10 روز است، ولی عفونت سینوسی بیش از دوهفته با شما خواهد بود؛ و نکته مهم تر اینکه عامل سرماخوردی ویروس است و عامل عفونت یک نوع باکتری.

24 آذر 1401

قیمت میلگرد میانه آذربایجان

میلگرد میانه آذربایجان مانند سایر میلگردها، یکی از مهمترین محصولات فولادی است که امروزه در سازه ها و پروژه های ساختمانی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

20 آذر 1401

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین (ITB Berlin)

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مارس 2019(ITB Berlin)نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین(ITB Berlin) به عنوان نمایشگاهی پیشرو در صنعت سفر شناخته می گردد. نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مهمترین پلت فرم تجاری برای فرصت های گردشگری جهانی است. علاوه بر رضایت بالای بازدیدکنندگان...

18 آذر 1401

همه چیز درباره گازی که شهردار تهران و رییس شورای شهر تکذیبش می نمایند

گاز متان ، این روزها این گاز که ناسا ادعا نموده بر فراز تهران توده ای از آن وجود دارد خبرساز شده است اما شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران تکذیبش می نمایند. اما این گاز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

24 آبان 1401

گاز رایگان برای کم مصرف ها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از رایگان شدن بهای گاز برای مشترکان کم مصرف اطلاع داد.

22 آبان 1401

پیشنهاد خاص عضو شورا : گشت وگذار در چاله های مرگ تهران ، رانش شن چاله منطقه 18، بخشی از شهر را می بلعد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: می توان با سه جانبه گرایی بین شهرداری و مالکان شن چاله ها و سرمایه گذاران، شن چاله ها را تغییر کاربری داده و به فضای گردشگری و تفریحی تبدیل کرد.

10 آبان 1401

پیش بینی کاهش دما طی 3 روز آینده

شرایط هوای استان چهارمحال و بختیاری طی 72 ساعت آینده، ابری همراه با کاهش دما پیش بینی می گردد.

27 مهر 1401

نصب 5 هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده و با هدف تحقق برنامه های مدیریت مصرف برق، تا سرانجام سال جاری 5 هزار دستگاه کنتور فهام نصب خواهد شد.

27 مهر 1401

26 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح های اولویت دار شرکت ملی گاز ایران تصویب شد

جلسه کمیته رسیدگی به طرح های نو سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز، بعد از ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید.

10 مهر 1401
تعداد: (155)