گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها

به گزارش ابزار ایرانی، گوشواره های کارتیه به عنوان یکی از محبوب ترین جواهرات در دنیا، همیشه مورد توجه طراحان و سازندگان جواهر بوده اند. برند معروف کارتیه همیشه کوشش نموده است تا با طراحی جواهرات با سبک و اصالت خود، جایگاه ویژه ای در صنعت جواهرسازی داشته باشد.

گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها

در این مقاله، به آنالیز گوشواره های معروف برندکارتیه می پردازیم. این گوشواره ها با طراحی های منحصربه فرد و استفاده از مواد با کیفیت بالا، محبوبیت و معروفیت زیادی در جهان پیدا نموده اند. بعلاوه در این مقاله، به تاریخچه، طراحی و مواد استفاده شده در گوشواره های کارتیه، و بعلاوه دلایل محبوبیت این گوشواره ها در بین مشتریان، پرداخته خواهد شد. پس با مقاله گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها همراه باشید.

تاریخچه گوشواره های کارتیه

برند کارتیه که در سال 1847 تأسیس شد، از جمله برندهای معروف جواهرسازی در جهان است. اما گوشواره های کارتیه در دهه 1910 میلادی به وسیله آدلین کارتیه طراحی شدند. این گوشواره ها با استفاده از الماس، زمرد، یاقوت و سایر سنگ های قیمتی تزئین می شوند و با قیمت بالایی به فروش می رسند. در دهه 1920 میلادی، گوشواره های کارتیه جزو مجموعه جواهرات شرکت معرفی شدند و استقبال گسترده ای از آنها صورت گرفت. این گوشواره ها تا به امروز محصولات محبوب و مورد توجه جواهرسازان و علاقه مندان به جواهرات هستند.

معرفی گوشواره های کارتیه

گوشواره های کارتیه شامل مدل های مختلفی با طراحی های متنوعی است که می تواند پاسخ گوی هر سلیقه و سبک فردی باشد. در زیر به معرفی انواع گوشواره کارتیه اشاره می کنیم.

گوشواره Love

این گوشواره کارتیه یکی از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین گوشواره های جهانست. این گوشواره در سال 1969 به وسیله طراح معروف جواهرسازی آلدو سیپولو طراحی شد و از آن موقع تا به امروز، محبوبیت بالایی در بین مشتریان برند کارتیه دارد. طرح این گوشواره از یک قفل عشق الهام گرفته شده است. این گوشواره در ابعاد و تزئین های مختلف، از جمله با زینت الماس، در دسترس است و می توان آن را به صورت جفت یا تک استفاده کرد.

بعلاوه، این گوشواره در رنگ های مختلفی از جمله طلا، نقره و رز گلد نیز فراوری می گردد. گوشواره عشق کارتیه به عنوان یکی از نمادهای عشق و احساسات بین دو نفر، محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان دارد. ناگفته نماند زوج های عاشق معروفی مثل بازیگران هالیوود از این نوع گوشواره کارتیه برای مناسبت های عاشقانه خود استفاده می نمایند.

گوشواره Juste un Clou

یکی دیگر از گوشواره های کارتیه که در فهرست مجذوب کننده ترین و معروف ترین گوشواره های جهان واقع شده است، گوشواره Juste un Clou است که در سال 1971 طراحی شد. طرح این گوشواره که از یک پرچم الهام گرفته شده، همچنان پرطرفدار است. طراحی ساده و خاص این گوشواره، آن را از سایر گوشواره ها متمایز نموده است. این گوشواره در بعضی از مدل ها با الماس تزئین شده است که به آن زیبایی و مجذوب کنندهیت خاصی می بخشد.

گوشواره Paris Nouvelle Vague

این گوشواره در سال 2009 به وسیله طراح معروف کارتیه، Ines Gressier طراحی شده است. این گوشواره از نوع گوشواره های حلقه ای است و با گردش های موجی در جلوی گوش قرار می گیرد. طراحی این گوشواره بسیار شیک و مدرن است و با استفاده از طرح های S و C به شکل موج در گوش خودنمایی می نماید.

این گوشواره در دو نوع طلا و الماس عرضه می گردد. علاوه بر این، گوشواره Paris Nouvelle Vague، به عنوان نمادی از شهر پاریس و امواج موجی ساحل فرانسه، طراحی شده است و باعث شده است که این گوشواره به عنوان یکی از گوشواره های کارتیه که نماد تاریخی دارد شناخته گردد.

گوشواره Étincelle de

یکی دیگر از گوشواره های خاص کارتیه Étincelle de است. این گوشواره مجهز به الماس های بسیار زیبا و با کیفیت بالا است که در جلوی گوش قرار می گیرند و باعث می شوند که گوشواره بسیار شیک و مجذوب کننده به نظر برسد. طراحی این گوشواره با استفاده از الماس های بزرگ و کوچک در قالب یک دایره، نمای بسیار زیبایی به ظاهر هر کسی می بخشد.

گوشواره Étincelle de در دو نوع طلا و الماس قابل تهیه است و به عنوان یکی از گوشواره هایی باارزش و قیمت بالا شناخته می گردد. در کل، گوشواره Étincelle de با طراحی زیبا و با کیفیت الماس هایش، یکی از گوشواره های محبوب و باارزش برند کارتیه است. ضمناً یکی از مجلل ترین گوشواره هایی است که افراد ثروتمند برای شریک عاطفی خود هدیه می دهند.

گوشواره Cactus

یکی از گوشواره های شیک، گوشواره Cactus کارتیه است. این گوشواره با الهام از گیاه کاکتوس طراحی شده است و باعث می گردد که گوشواره بسیار زیبا و مجذوب کننده به نظر برسد. طراحی این گوشواره با استفاده از الماس های بزرگ و کوچک در قالب گل های کاکتوس، طرح زیبایی را رقم زده است.

در کل، گوشواره Cactus با طراحی زیبا و با کیفیت الماس هایش، یکی از گوشواره های خلاقانه برند کارتیه است. طراح این گوشواره مفهوم این طرح را مقاومت در سختی ها عنوان نموده است. او در میان گل های لطیف به سراغ کاکتوس رفته است تا زیبایی مقاومت را به واقعیت تبدیل کند.

جمع بندی گوشواره های برند کارتیه

گوشواره های برند کارتیه، با طراحی های خاص و منحصربه فرد خود، از جمله جواهرات محبوب و معروف در جهان هستند. از جمله آنها، گوشواره های معروف Étincelle de و Cactus را معرفی کردیم. انواع گوشواره های کارتیه، به علت سنگ های قیمتی تراش خورده بکاررفته در آنها و طرح های کاملا نو و متفاوت شان، دهه هاست که از معروفیت جهانی برخوردارند.

وبسایت رسمی کارتیر: https://www.cartier.com/

منبع: پیام دلتا

به "گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید