اخبار و رویدادها

پرواز هواپیماهای ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه

پورتال Itamilradar اطلاع داد که برای اولین بار از زمان پیوستن سوئد به ناتو، هواپیماهای نیروی هوایی این کشور اسکاندیناوی در نزدیکی مرز روسیه به پرواز درآمدند.

20 اسفند 1402

ساعت هوشمند هایلو LS04 در مقابل میبرو واچ A2؛ کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی اما پرقابلیت از دو برند چینی هایلو و میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند هایلو LS04 در مقابل میبرو واچ A2. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های محسوس دارند...

1 اسفند 1402

چرا دوربین گلکسی S24 الترا ناامیدکننده بود؟

یک شایعه نگران کننده در مورد سامسونگ گلکسی s24 الترا به حقیقت پیوسته است و کاربران خود را نگران کرده است.

8 بهمن 1402

آیفون 16 چگونه خواهد بود؟

دیجیاتو نوشت: گزارشی تازه از یک تحلیل گر سرشناس اطلاعات جدیدی را درباره سری آیفون 16 در اختیار ما قرار داده است. طبق این گزارش مدل های استاندارد آیفون 16 از تراشه A18 و 8 گیگابایت رم استفاده خواهند کرد. مدل های پرو نیز به تراشه A18 پرو مجهز می شوند. به علاوه،...

25 دی 1402

سیب سیاه در مرند !

خبرنگاران: سیب های سیاه یا به نوعی بنفش تیره ، درخشان، دارای بافت خوبی هستند. از بیرون، سیب تقریبا شبیه موم شمع است و به میزان یک الماس زیبا هستند به همین علت این نام الماس را گرفته است

26 مهر 1402

سونی از رنگین کمان پلی استیشن رونمایی کرد، عکس

سونی مجموعه رنگ های نوی را برای کنسول پلی استیشن5 خود معرفی نموده است. این مجموعه نو که Deep Earth Collection نام دارد، ظاهراً از رنگ های زیبا و قدرتمند موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفته است.

26 شهریور 1402

پیشنهاد پرسپولیس به آل کثیر مشروط شد! ، چراغ سبز سرخ ها برای بازگشت عیسی

عیسی آل کثیر چهره ویژه فصل جابجایی بوده و با تصمیماتی که گرفته همه را سردرگم نموده است. فعلا تعیین نیست او این فصل برای چه تیمی فوتبال بازی خواهد نمود.

12 شهریور 1402

رجحان مقتدرانه دیانا رحیمی در نخستین گام

دیانا رحیمی به نخستین پیروزی خود در رقابت های ووشو قهرمانی جوانان آسیا رسید.

26 مرداد 1402

تور موسسات مهاجرت روی کنکور

روزنامه فرهیختگان نوشت: اکسپلور اینستاگرام بستر سرگرم کننده ای است. بالا و پایین می کردم که چشمم به یک تبلیغ افتاد. دو دختر با سن و سالی حدود 20 الی 25 ساله، درباره کنکور می گفتند. یکی از دختر ها حرف خود را با این جمله شروع می کند: این یه بازی دو سر برده... و...

18 مرداد 1402

جیمزوب محل تولد خورشید را به تصویر کشید، عکس

اولین تصاویر تمام رنگی جیمزوب در 12 ژوئیه 2022 منتشر شد؛ این تصاویر نماهای دقیقی از اتمسفر سیارات خارج از منظومه شمسی ارائه داد و نماهای جدیدی از سیارات درون منظومه شمسی را ثبت کرد.

3 مرداد 1402

پروین بود نمی گذاشت بیرانوند از 10 کیلومتری پرسپولیس رد گردد ، آل کثیر چطور رویش شد به پرسپولیس پشت کند؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برای بیرانوند رخ داد، اگر علی پروین در پرسپولیس بود اجازه نمی داد او از 10 کیلومتری پرسپولیس رد گردد.

23 تیر 1402

کشف بسته انفجاری در هشتگرد البرز

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: بسته انفجاری در شهر هشتگرد به وسیله پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان ساوجبلاغ کشف شد.

30 خرداد 1402

تهران بارانی می گردد؟ ، پیش بینی رگبار و رعد و برق در این استان ها

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعد و برق در استان های شمالی و غربی از جمله آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران اطلاع داد.

27 خرداد 1402

سرنوشت 6 میلیون نفری که در ابتدای دولت سیزدهم هنور کارت ملی نداشتند

وزیر کشور گفت: کارت ملی حدود 6 میلیون نفر در ابتدای دولت سیزدهم به جای مانده بود که برای همه آنها کارت صادر شده است.

20 خرداد 1402

گوشواره های کارتیه هدیه مناسب برای خانم ها

گوشواره های کارتیه به عنوان یکی از محبوب ترین جواهرات در دنیا، همیشه مورد توجه طراحان و سازندگان جواهر بوده اند. برند معروف کارتیه همیشه کوشش نموده است تا با طراحی جواهرات با سبک و اصالت خود، جایگاه ویژه ای در صنعت جواهرسازی داشته باشد.

30 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های آیفون چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- آیفون 11 تقریبا سه سال قبل رونمایی شد و الان در بازار موبایل با 128 گیگ فضای ذخیره سازی حدود 35 میلیون تومان فروخته می گردد. آیفون SE مقرون به صرفه ترین گوشی فعلی اپل است و خرید نسخه 128 گیگ آن 26 میلیون و 700 هزار تومان آب می خورد.

13 اردیبهشت 1402

محرومیت دردسرساز برای پرسپولیس قبل از فینال جام حذفی؛ سرخ ها خلع سلاح می شوند؟

بازیکنان پرسپولیس با توجه به اخطارهایی که در جام حذفی گرفته اند در خط از دست دادن فینال احتمالی هستند.

11 اردیبهشت 1402

شایعات خانمان برانداز در خصوص زندگی شخصی جورجینا رودریگس

چند ماه پیش بود که اولین شایعات و زمزمه های اختلاف بین کریستیانو رونالدو و همسرش، جورجینا رودریگز، در شبکه های اجتماعی به گوش رسید و شب گذشته در برنامه Noite das Estrelas به اوج خود رسید.

3 اردیبهشت 1402

ببینید ، حرف های عجیب مردی که از مرگ برگشته است ، باید پوستم را جدا می کردند ...

مهمان برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی از تجربه عجیب مواجهه با سوختگی در حد مرگ گفت.

29 فروردین 1402

طرز تهیه قیمه نخود یزدی؛ یک خورش خوشمزه و سنتی

خبرنگارانـ غذا های سنتی نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم خاص هر منطقه ای هستند. قیمه نخود یکی از انواع خورش های سنتی و اصیل ایرانی است که اصالت آن به شهر یزد بر می گردد. این خورش شباهت زیادی به خورش قیمه دارد با این تفاوت که برای درست کردن آن به جای لپه از...

25 فروردین 1402
تعداد: (738)