اخبار سیاسی

سرنوشت 6 میلیون نفری که در ابتدای دولت سیزدهم هنور کارت ملی نداشتند

وزیر کشور گفت: کارت ملی حدود 6 میلیون نفر در ابتدای دولت سیزدهم به جای مانده بود که برای همه آنها کارت صادر شده است.

20 خرداد 1402

حق مسکن 900 هزار تومانی کارگران به کجا رسید؟

حق مسکن 900 هزار تومانی کارگران در جلسه هفته گذشته هیأت دولت به تصویب رسیده که بر این اساس کارفرما ها باید این مبلغ را از ماه فروردین اعمال و با حقوق این ماه به کارگران پرداخت نمایند.

19 فروردین 1402

معافیت خدمات لیتوگرافی از مالیات بر ارزش افزوده

غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به کوشش های سال های اخیر برای قرار گرفتن فعالان حوزه (زینک، چاپ) لیتوگرافی در شمول معافیت مالیات بر ارزش افزوده، گفت: طی سال های گذشته تشکل صنعت چاپ استان های کشور به...

22 اسفند 1401

آژانس درباره ادعای غنی سازی 84 درصدی در ایران جداگانه گزارش نمی کند

خبرنگار ارشد نشریه وال استریت ژورنال در توئیتی به نقل از منابع مطلع مدعی شد که آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار نیست به طور جداگانه درباره ادعای غنی سازی 84 درصدی اورانیوم در ایران اطلاع رسانی کند.

5 اسفند 1401

واکنش وزیر ارتباطات به کند شدن سرعت پیغام رسان های داخلی

زارع پور گفت: اگر کندی در پیغام رسان های داخلی مشاهده کردید با شماره 195 تماس بگیرید.

4 بهمن 1401

همزمان با برگزاری کنکور سرسری، اینترنت کدام منطقه ها قطع می گردد؟

انتخاب راه چاره قطع شبکه اینترنت در شرایطی مطرح شده است که به اذعان کارشناسان برای جلوگیری از پدیده تقلب، هنگام انجام این مهم، میتوان از دستگاه های جمر، پارازیت انداز یا مسدودکننده امواج وای فای استفاده کرد.

30 دی 1401

فیفا: به بیرانوند اجازه بازی نمی دهیم

فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند.

12 آذر 1401

عکس ، کنده کاری های عجیب بر روی این درخت باستانی تاریخ گمشده یک نسل را نشان می دهد!

برندا گارستون در جستجوی میراث خود است؛ بخش هایی از میراث فرهنگی او در سراسر صحرای تانامی در شمال غربی استرالیا پراکنده است.

29 آبان 1401

کتابخوانی در مدارس مشکل جدی دارد

دبیرکل نهاد کتا بخانه های عمومی کشور گفت: متأسفانه در حوزه کتابخوانی و توسعه موضوع مطالعه و مهارت آموزی در مدارس با مشکل جدی روبه رو هستیم.

21 مهر 1401

26 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح های اولویت دار شرکت ملی گاز ایران تصویب شد

جلسه کمیته رسیدگی به طرح های نو سرمایه گذاری وزارت نفت در بخش گاز، بعد از ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید.

10 مهر 1401

واکنش وزیر کشور به جان باختن شلیر رسولی؛ مرگ او شهادت گونه است

14 شهریورماه، مردی قصد تجاوز به زن 36 ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد. همین مسئله باعث شد که او به شدت مجروح شده و در نهایت عصر...

23 شهریور 1401

ببینید ، وقتی گورباچف در تبلیغ پیتزای آمریکایی یک میلیون دلار گرفت

گورباچف آخرین رهبر شوروی از لحاظ مالی دچار مسائل فراوانی شد. پیتزای آمریکایی زنجیره ای هات به گورباچف پیشنهاد بازی در تبلیغی را داد و بابت آن دستمزد یک میلیون دلاری به او پرداخت کرد.

10 شهریور 1401

هر معلم 11 میلیون علی الحساب دریافت می نماید ، معلمان برای خود اظهاری به سامانه رتبه بندی مراجعه نمایند

معلمان برای ارائه مدارک و خوداظهاری درباره طرح رتبه بندی باید طبق زمان بندی ارائه شده به سامانه رتبه بندی مراجعه نمایند.

27 مرداد 1401

ساخت خانه ارزان در ایران به کمک فناوری چین

استفاده از فناوری های نوین ساخت و ساز به اندازه زیادی از قیمت تمام شده مسکن می کاهد و نگاه سنتی در این عرصه را به چالش می کشد. چین از جمله کشورهایی است که این فناوری را در اختیار دارد و امید می رود ایران بتواند این فناوری را به تدریج وارد کشور کند.

7 مرداد 1401

جمهوری اسلامی: خرداد به نیمه رسید، کسی به داد بازنشستگان نرسید

جمهوری اسلامی نوشت: هرچند در این روزها خرداد به نیمه رسید اما کسی به داد بازنشستگان نرسید و دولت مردمی در مقابل اجرای طرح همسان سازی بازنشستگان و مستمری بگیران ایستاد و مطالبه به حق بازنشستگان که باید از حق خودشان و صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی...

19 تیر 1401

انتقاد آمریکا از چین بر سر منطقه سین کیانگ چین

وزارت خارجه آمریکا درباره محدود شدن دسترسی نماینده سازمان ملل به شرایط حقوق بشری در منطقه سین کیانگ چین ابراز نگرانی کرد.

15 تیر 1401

اقساط مسکن ملی تغییر کرد!، با طرح مسکن رئیسی می توان خانه دار شد؟

به گزارش خبرنگاران، نگاهی سرسری به اخبار مربوط به پروژه نهضت ملی مسکن نشان می دهد که دست کم در فاصله زمستان 1400 تا بهار 1401 اقساط ماهانه این ابر پروژه دولتی دچار افزایش شده است.

10 تیر 1401

خبر خوش برای ساکنان پرند، بهره برداری از مترو در دهه فجر سال جاری

سرپرست شرکت عمران شهر های تازه گفت: متروی شهر تازه پرند دهه فجر به بهره برداری می رسد.

5 تیر 1401

اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز وسایل هوشمند خوزستان

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به شهرستان بهبهان با حضور در جمع معلمان مدارس استثنایی این شهرستان که با حضور مجازی معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید از هوشمندسازی کلیه کلاس های درس مدارس استثنایی...

4 تیر 1401

آنالیز تخلفات کارخانه فراوری روغن

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در سرانجام سرکشی به کارخانه فراوری روغن با همراهی نمایندگان جهادکشاورزی و بهداشت، سه دستور ویژه برای پیشگیری از تخلفات صادر کرد.

3 تیر 1401
تعداد: (160)