اخبار مجلس

تعارض در قوانین و عملکردهای مرتبط با فضای کسب وکار باید پیگیری و برطرف گردد

شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران در نشست بهمن ماه خود توانست دو مصوبه مهم را در ثبت خرید محصولات پلیمری و شیمیایی در سامانه جامع تجارت که مطالبه انجمن صنایع همگن در این بخش بود و بعلاوه اعمال بیمه فعالان صنایع دستی را به تصویب برساند.

2 اردیبهشت 1401

مصوبات جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا

تهران (پانا) - مصوبات جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران برای فردا و پس فردا (17 و 18 آذر) اعلام شد.

18 بهمن 1400

پرداخت یارانه نو از سال آینده، یارانه نقدی و معیشتی حذف می شود؟

به گزارش خبرنگاران، همزمان با مطرح شدن پرداخت یارانه نو 90 هزار تومانی، این سوال مطرح می شود که آیا یارانه نقدی و معیشتی حذف می شود و یا دو یارانه نقدی و معیشتی هم در کنار یارانه نو همچنان پرداخت می شود؟

9 بهمن 1400

گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری ارائه شد

تهران (پانا) - خزانه داری کل وزارت امور مالی و دارایی از ارائه گزارش سال 1399 بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری اطلاع داد.

20 دی 1400

تجمیع 1200 حساب شهرداری تهران؛ خزانه واحد ایجاد می گردد

تهران (پانا) - شهردار تهران از تجمیع 1200 حساب شهرداری تهران و ایجاد یک خزانه واحد اطلاع داد.

10 آذر 1400

نمایندگان دولت برای آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس تعیین شدند

عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال نامه معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور برای معرفی نمایندگان دولت در جریان آنالیز لایحه رتبه بندی معلمان اطلاع داد.

3 آذر 1400

نادران: در شفافیت آرا نباید از ترس افراط، تفریط کنیم، برجام اراده نظام بود

نماینده اصولگرای تهران در مجلس می گوید ما هیچ وقت برجام را در مجلس به رای نگذاشتیم و آنچه در مجلس مطرح شد و رای گرفته شد طرحی برای نحوه تعامل با کشورها بر مبنای توافق برجام بود.

5 فروردین 1400

شکایت 200 نماینده مجلس از دولت

نصرالله پژمانفر کننده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در نوبت دوم جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص موضوع بیانیه مشترک ایران و آژانس علی رغم اینکه مجلس مواضع خود را صریحا بیان کرده است، ولی این بیانیه مشترک، معاون رییس جمهور را به عنوان تفسیری...

1 فروردین 1400

وقت ساختارفکنی در شبکه ملی اطلاعات است

عباس پورخصالیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دلیل ساده عدم توسعه شبکه ملی اطلاعات کشور، عدم سرمایه گذاری به قدر کافی است؛ اضافه کرد: دلیل عدم سرمایه گذاری به قدر کافی در توسعه شبکه ملی اطلاعات کشور نیز، عدم استقلال کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات...

19 اسفند 1399

حکم جالب محکومیت یک تازه داماد به علت برگزاری مراسم عروسی!

خبرنگاران : دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر گفت: در پی برگزاری عروسی از طرف داماد عجب شیر در ایام کرونایی داماد و پدر داماد به توزیع ماسک محکوم شدند.

7 دی 1399

بیکاری، کرونا، بیمه بیکاری، علی حیدری - عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی

بیکاری در سال های اخیر به خاطر تحریم ها و حصر مالی تشدید شده و با شیوع ویروس کرونا ابعاد گسترده تری یافته است . در این میان سازمان تامین اجتماعی که در تمامی این دهه ها و سال ها ضربات مهلکی را بابت بیکاری بر پیکر خود احساس کرده و سال ها از این عارضه رنج می...

25 آذر 1399

عرضه سهام شهروند در بورس

تهران (پانا) - در مراسم تودیع و معارفه مدیر فروشگاه بهرود، علی محمد وحید کریمی مدیر عامل شرکت شهروند، از مقدمات حضور این شرکت به بازار بورس و سرمایه، تا پایان سال اطلاع داد.

15 آبان 1399

حل مسائل مناطق محروم خوزستان در اولویت برنامه هفتم توسعه خواهد بود

رئیس مجلس گفت: اعتبارات باید به درستی و با دقت هزینه شود از این رو تلاش می کنیم با کمک نمایندگان خوزستان در سال آینده و در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه، حل مسائل مناطق محروم را در اولویت قرار دهیم.

29 مهر 1399

اجرای مجدد طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در تهران از فردا

مشاورعالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برابر تصویب شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران دو طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از فردا دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در تهران مجدد اجرا می گردد.

31 تیر 1399

پیشنهاد تمدید 2 ماهه مهلت ترخیص خودرو خارجی

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تمدید مجدد مهلت 2 ماهه مصوبه هیات وزیران در رابطه با ترخیص خودرو های دپو شده در گمرک شد.

21 تیر 1399

ترکیه حمایت خود را از فیلق الرحمن قطع کرد!

ایسنا نوشت: منابع خبری مطلع از توقف یاری اقتصادی ترکیه به گروه تروریستی فیلق الرحمن به دلیل مخالفت این گروه با ارسال شماری از نیروهایش به لیبی خبر دادند.

2 تیر 1399

واکنش پامپئو به شکل گیری دولت جدید عراق

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران از استقبال کاخ سفید از شکل گیری دولت جدید در عراق اطلاع داد.

17 خرداد 1399

تاثیر قوانین جدید بر بورس چقدر احتمال دارد؟

به گزارش تجارت نیوز، آیا قوانین جدید بازار سهام می تواند بر فرایند شاخص بازار تاثیری بگذارد؟ با اجرای این قوانین دقیقا قرار است چه تغییراتی در بورس رخ دهد؟ آیا باید سهامداران نگران باشند؟

13 خرداد 1399

برقراری ممنوعیت ورود و خروج به سلماس در محور سلماس - تبریز

خبرنگاران/آذربایجان غربی با حضور فرمانداران شهرستانهای شبستر وسلماس و به دنبال اعمال قانون ممنوعیت، ورود وخروج به شهرستان سلماس از شهرهای آذربایجان شرقی به آذربایجان غربی وبالعکس در ایستگاه رختار مسدود شد.

31 اردیبهشت 1399

اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار برای فراوری اقلام مقابله با کرونا توسط شرکت های دانش بنیان و فناور

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از ایده ها و طرح های شرکت های دانش بنیان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.

11 اردیبهشت 1399
تعداد: (22)