آیفون 16 چگونه خواهد بود؟

به گزارش ابزار ایرانی، دیجیاتو نوشت: گزارشی تازه از یک تحلیل گر سرشناس اطلاعات جدیدی را درباره سری آیفون 16 در اختیار ما قرار داده است. طبق این گزارش مدل های استاندارد آیفون 16 از تراشه A18 و 8 گیگابایت رم استفاده خواهند کرد. مدل های پرو نیز به تراشه A18 پرو مجهز می شوند. به علاوه، ارتقاهایی در ارتباطات 5G این گوشی ها رخ خواهد داد.

آیفون 16 چگونه خواهد بود؟

جف پو، تحلیل گر شرکت Haitong International Securities در یادداشت تازه خود برای افرادی که قصد سرمایه گذاری روی سهام اپل را دارند، گفت که تمام اعضای خانواده آیفون 16 به رم 8 گیگابایتی مجهز می شوند. در حال حاضر مدل های معمولی سری آیفون 15 از 6 گیگابایت رم و مدل های پرو از 8 گیگابایت رم استفاده می کنند.

ارتقای مودم 5G در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

پو همچنین مدعی است که آیفون 16 و 16 پلاس برای اولین بار از تراشه 3 نانومتری A18 استفاده خواهند کرد. مدل های پرو نیز به تراشه A18 پرو و مودم X75 کوالکام مجهز می شوند. تمام گوشی های سری آیفون 15 مودم X70 دارند و مدل های استاندارد آیفون 16 نیز از همین مودم استفاده خواهند کرد. اما مدل های پرو با این ارتقا به سرعت 5G بالاتری دسترسی پیدا می کنند.

  • افزایش شکایت عدم آنتن دهی شبکه موبایل

این تحلیل گر سرشناس یک بار دیگر تأکید کرده است که مدل های آیفون 16 پرو از دوربین فوق عریض قوی تری استفاده خواهند کرد که رزولوشن آن از 12 به 48 مگاپیکسل ارتقا می یابد. پیش تر مینگ-چی کو، دیگر تحلیل گر مشهور مسائل اپل نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

در نهایت پو می گوید آیفون 16 و 16 پلاس از فناوری وای فای 6E پشتیبانی می کنند که در حال حاضر منحصر به مدل های آیفون 15 پرو است. آیفون 15 معمولی و پلاس تنها به وای فای 6 دسترسی دارند. وای فای 6E سرعت بالاتر و نرخ تأخیر پایین تری ارائه می کند.

به باور جف پو، آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس ممکن است وای فای 7 داشته باشند اما ظاهراً این قابلیت هنوز قطعی نشده است. با توجه به این که هنوز ماه ها تا آغاز تولید این خانواده به جای مانده است، در آینده اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون 16 چگونه خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 16 چگونه خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید