گلکسی A11؛ همه چیز درباره بهترین موبایل دانش آ موزی

به گزارش ابزار ایرانی، گلکسی A11 یکی از ارزان ترین مدل های ساخته شده توسط سامسونگ است؛ با این حال وقتی برای خرید آن متر و معیار های اقتصاد ایران را لحاظ کنید اصلا شادمان نمی شوید اگر بدانید باید سه میلیون و 835 هزار تومان پول بدهید و موبایلی بخرید که حتی صفحه نمایش آن دقت تمام HD ندارد. ناسلامتی تا همین سه چهار سال پیش با همین مقدار پول آیفون اپل می خریدیم، اما چاره نیست اگر بخواهید الان در شهریور 99 برای بچه مدرسه ای موبایلی تهیه کنید که در سامانه شاد قابل استفاده باشد A11 جزو مهمترین انتخاب ها خواهد بود.

گلکسی A11؛ همه چیز درباره بهترین موبایل دانش آ موزی

چند مدل از گلکسی A11 وجود دارد؟

دو نسخه متفاوت از سامسونگ Galaxy A11 در بازار موبایل ایران موجود است. اولی را با اسم کامل Galaxy A11 SM-A115F/DS می شناسند که دو گیگابایت حافظه موقت دارد و دومی به Galaxy A11 SM-A115F/DS مشهور است و سه گیگابایت حافظه موقت دارد. این دومی را به سختی می توان در بازار پیدا کرد و به شکل طبیعی قیمت آن مقداری بیشتر است. ما توصیه می کنیم با توجه به اینکه اختلاف قیمت چندانی بین دو مدل نیست از همان اول دنبال مدلی بگردید که حافظه موقت سه گیگابایتی داشته باشد. چون عملکرد موبایل با سه گیگابایت رم سریع تر و بهتر است.

چرا صفحه نمایش A11 دوست داشتنی است؟

اولین چیزی که باعث می شود گلکسی A11 برای بچه مدرسه ای ها گزینه ای مناسب به نظر بیاید، صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی آن است. این صفحه به اندازه کافی کشیده شده تا حدود 82 درصد صفحه رویی را پر کند. به این ترتیب موقع برگزاری کلاس های آنلاین و غیرحضوری، دانش آموز شما به تصویر بیشتر احاطه خواهد داشت. این مسئله ظاهر جذاب تری به Galaxy A11 داده است. درست مثل موبایل های مدروز که حاشیه ها و لبه زیادی ندارند. یک وقت فکر نکنید A11 بدون عیب و ایراد است. این صفحه از دقت تصویر 720p پشتیبانی می کند و دقت تصویر در آن به 268 نقطه می رسد. اگر قصد دارید غر بزنید و ایراد بگیرید بهتر است بدانید برای داشتن موبایلی با صفحه تمام HD باید حدود پنج میلیون پول بدهید.

A11 چه امکانات جذابی برای بچه ها دارد؟

پورت USB تایپ C از گلکسی A11 موبایلی مناسب برای بچه ها ساخته است. خودتان که استحضار دارید، پورت های USB معمولی شرایط آزاردهنده ای دارند و مثلا از هر 10 بار تلاش، دو سه بار پیروز می شوید آن سیم و پورت لعنتی را داخل شارژ ببرید. پورت USB این مرارت و زحمت را به حداقل می رساند، چون از هر طرف پورت را داخل سوکت کنید، اتصال برقرار می شود. برای بچه ها که بی حوصله هستند و عجول این گزینه خوب است. در این رنج قیمت قبلا شاهد پورت تایپ C نبودیم.

باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی گلکسی A11 از نظر ظرفیت چیز عجیب غریبی نیست و مثل بقیه موبایل ها احتمالا روزی یکبار خالی می شود، اما برخلاف مدل A10s که شهرت بیشتری دارد، باتری A11 به تکنولوژی فست شارژ مجهز است. با این کار دانش آموز شما که حوصله مدیریت مصرف باتری را ندارد، زودتر می تواند آماده حضور در کلاس آنلاین شود.

کیفیت عکاسی و فیلمبرداری با A11 چطور است؟

دوربین سه گانه A11 نسبت به مدل A10s ارتقا پیدا کرده و عکس های بهتری می گیرد. دوربین جلو با رزولوشن هشت مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f2.0 کار می کند و شاید برای عکاسی سلفی چندان مطلوب نباشد، اما موقع ثبت ویدوئو تصویر بهتر از فرزند شما برای بچه همکلاسی ها نمایش می دهد. حالا که این قضیه را می دانید سعی کنید موقع کلاس فضای خانه را مرتب کنید، چون بقیه دانش آموزان و معلم ها جزییات زیادی از خانه را می بینند.

قیمت گلکسی A11 بین سه میلیون و 700 هزار تومان تا چهار میلیون و 400 هزار تومان متغیر است

گلکسی A11 در سایر موارد چطور عمل می کند؟

هر کدام از مدل های گلکسی A11 را بخرید به 32 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی خواهید داشت. در صورتی که فکر می کنید این مقدار کافی نیست باید از کارت های میکرو SD استفاده کنید. حسگر اثرانگشت اجازه می دهد باز کردن قفل گوشی راحت تر از همیشه باشد. خبر خوب این است که درصد خطای حسگر به شدت پایین آمده و نباید فکر کنیم، چون با یک موبایل ارزان طرف هستیم، پس حتما اثرانگشت چند بار اشتباه تشخیص داده می شود. علاوه بر این سیستم امنیتی، گلکسی A11 قادر است چهره افراد را هم تشخیص دهد. سیستمی که اولین بار توسط اپل معرفی شده و کم کم روی بقیه موبایل ها در هر بازه قیمت دیده می شود. برخلاف فناوری تشخیص اثرانگشت، فناوری تشخیص چهره معمولا پراز خطاست. پس از نمی خواهید صبر و حوصله دانش آموزتان را در بوته آزمایش بریزید اصلا آن را فعال نکنید.

گلکسی A11 در ساعات غیردرسی هم می توان رفیق خوبی برای دانش آموزان باشد. همیشه که نمی توان انتظار داشت بچه ها درس بخوانند. آزمایش ها نشان می دهند اگر تنظیمات را روی حالت حداقل بگذارید A11 در اجرای بازی هایی مثل Modern Strike ،Call of Duty و Pubg بدون مشکل عمل می کند.

قیمت گلکسی A11 در بازار چقدر است؟

می رسیم به مسئله قیمت؛ گلکسی A11 در فروشگا های آنلاین حدود سه میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود. در بازار می توان آن را با قیمت کمتری مثل سه میلیون و 700 هزار تومان خرید، اما اگر دنبال مدلی بگردید که حافظه سه گیگابایت دارد، به طور طبیعی باید پول بیشتری پرداخت کنید. این عدد ممکن است تا چهار میلیون و 400 هزار تومان افزایش پیدا کند. به طور کلی مدل گلکسی A10s به خاطر شهرتی که از قبل برای خود دست و پا کرده بود، هنوز خواهان دارد. این گوشی را حدود 60، 50 هزار تومان ارزان تر می فروشند و به نظر ما به روزرسانی های مدل A11 آنقدر بااهمیت هستند که می ارزد پول بیشتری بدهید و از خیر خرید A10s بگذرید. حالا که داریم رک و کاملا بدون تعارف حرف می زنیم باید بگوییم اگر اهل ریسک کردن هستید با همین بودجه می توانید خرید موتورولا Moto One Macro را هم بررسی کنید، چون این یکی چهار گیگابایت حافظه موقت دارد و در بعضی موارد نسبت به گوشی های سامسونگ موبایل بهتری محسوب می شود.

اگر بتوانید بودجه خودتان را تا حدود چهار میلیون و چهار میلیون و 100 هزار تومان افزایش دهید، همچنین می توان خرید Q Stylus از ال جی را بررسی کرد. این گوشی به خاطر داشتن حافظه موقت سه گیگابایت و صفحه نمایش تمام HD، قابلیت مقاومت برابر نفوذ آب و رطوبت می تواند گزینه چشمگیری باشد.

رقیب دیگر گلکسی A11، محصولی مشهور است به اسم آنر 9A با قیمت حدود چهار میلیون تومان. از نظر ما Hono 9A فقط نان شهرتش را می خورد، چون به جز حافظه موقت سه گیگابایتی و فضای ذخیره سازی بیشتر در باقی موارد از سامسونگ A11 چیز بیشتری ارائه نمی دهد. مشابه این مسئله را در مورد Xiaomi Redmi 9A و Huawei Y7 Prime 2019 شاهد هستیم.

منبع: فرارو

به "گلکسی A11؛ همه چیز درباره بهترین موبایل دانش آ موزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A11؛ همه چیز درباره بهترین موبایل دانش آ موزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید