قیمت میلگرد میانه آذربایجان

به گزارش ابزار ایرانی، میلگرد میانه آذربایجان مانند سایر میلگردها، یکی از مهمترین محصولات فولادی است که امروزه در سازه ها و پروژه های ساختمانی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت میلگرد میانه آذربایجان

از پروژه های کوچک ساختمانی مانند ساخت یک ساختمان کوچک گرفته تا برج های بزرگ مسکونی و تجاری، ساخت شهرک ها و تاسیسات شهری و ماشین آلات سنگین کارخانه، همه به شدت به میلگرد وابسته هستند.

با توجه به اهمیت ویژه میلگردها که یکی از اصلی ترین مواد اولیه ساخت و ساز هستند، قیمت روز میلگردنیز می تواند به طور مستقیم بر قیمت مسکن تاثیر بگذارد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت میلگرد میانه

قیمت میلگرد میانه با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می شود. قیمت میلگرد میانه در ابتدای تاسیس و شروع تولید فولاد آذربایجان، با احتساب قیمت شمش آهن، هزینه های تولید و با اضافه کردن سود تولید کننده بر قیمت میلگردمیانه درب کارخانه، مشخص می گشت.

جالب است بدانید در حال حاضر روال مشخص قیمت میلگرد میانه اندک تغییر کرده و بیشتر از سمت واسطه ها و صاحبان بار به صورت روزانه قیمت گذاری می شود.

لیست قیمت میلگرد میانه امروز

در جدول زیر قیمت میلگرد میانه 16 و همچنین قیمت میلگرد میانه در سایزهای 18 تا 32 آمده است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت لحظه ای میلگرد می توانید به وبسایت آهن اسپات به ادرس ahanspot.com مراجعه کنید.

ردیف

نام محصول

حالت

محل بارگیری

قیمت (تومان)

1

میلگرد 12 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

15,230

میلگرد 14 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

2

میلگرد 16 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

3

میلگرد 18 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

4

میلگرد 20 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

5

میلگرد 22 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

6

میلگرد 25 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

7

میلگرد 28 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

8

میلگرد 32 میانه

شاخه 12 متری

کارخانه

14,770

استعلام قیمت و خرید میلگرد میانه از آهن اسپات

سایت آهن اسپات به منظور اطلاع رسانی در صنعت آهن راه اندازی شده است که قیمت و اخبار حوزه آهن و فولاد کشور را به صورت روزانه ارائه می کند. شما می توانید قیمت میلگرد میانه را در این سایت به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

می توانید از طریق وبسایت آهن اسپات برای خرید میلگرد اقدام کنید. در این صورت می توانید به صورت مستقیم به خرید میلگرد بپردازید. مزیت اصلی خرید مستقیم این است که شما می توانید میلگرد را با قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز تهیه کنید.

آهن اسپات برای تسهیل معاملات و مبادلات آهن ایران و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی و خرید آهنراه اندازی شده است.

تیم مجرب آهن اسپات (ahanspot) همواره در تلاش است تا بهترین و بروزترین اطلاعات بازار آهن را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت میلگرد میانه آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میلگرد میانه آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید