خودرو

ساعت هوشمند هایلو LS04 در مقابل میبرو واچ A2؛ کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی اما پرقابلیت از دو برند چینی هایلو و میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند هایلو LS04 در مقابل میبرو واچ A2. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های محسوس دارند...

1 اسفند 1402

خودروهای مجاز به تردد در منطقه ها آزاد پلاک ملی می گیرند

معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درخصوص شیوه پلاک گذاری ملی و تردد در سرزمین اصلی خودروهای مجاز به تردد در منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی را ابلاغ کرد.

25 بهمن 1401

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع شد ، ادامه محدودیت های ترافیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بعضی محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آینده اطلاع داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

10 بهمن 1401

مشخص کاربری و محل ساخت سوله در انتخاب نوع سوله مهم است؟

سوله، یکی از سازه های ضروری برای بسیاری از کارآفرینان در حال توسعه با نیازهای کم و بیش در لجستیک کالاست. موضوع مهمی که باید برای ساخت سوله در نظر گرفت مشخص کاربری و انتخاب محل مناسب است که در ادامه به آن می پردازیم.

7 بهمن 1401

مکان هایی در دنیا که مناسب افراد بی اعصاب است!

طبق آخرین اخبار بدست آمده، شش منطقه طبیعی در سه قاره در سال های اخیر به آرام ترین مکان ها برای گردشگران تبدیل شده اند. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره آرام ترین مکان ها برای گردشگران و مکان هایی برای آرامش قرار می گیرد.

3 بهمن 1401

قیمت میلگرد میانه آذربایجان

میلگرد میانه آذربایجان مانند سایر میلگردها، یکی از مهمترین محصولات فولادی است که امروزه در سازه ها و پروژه های ساختمانی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

20 آذر 1401

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین (ITB Berlin)

نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مارس 2019(ITB Berlin)نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین(ITB Berlin) به عنوان نمایشگاهی پیشرو در صنعت سفر شناخته می گردد. نمایشگاه گردشگری آی تی بی برلین مهمترین پلت فرم تجاری برای فرصت های گردشگری جهانی است. علاوه بر رضایت بالای بازدیدکنندگان...

18 آذر 1401

قابلیت باورنکردنی قارچ که اتریشی ها کشف کردند!

ایسنا نوشت: دانشمندان اتریشی در پژوهش جدیدی نشان داده اند که تجهیزات الکترونیکی آینده را می توان از قارچ ها ساخت تا زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت باشند.

25 آبان 1401

15 ترفند کاربردی افزایش پهنای باند اینترنت در ویندوز 10 و 11

همواره راه چاره افزایش سرعت اینترنت، ارتقای پلن اشتراک اینترنت و دادن پول بیشتر به شرکت های اینترنتی نیست. ضمن اینکه بعضی اوقات شما هیچ راه چارهی برای افزایش پهنای باند ندارید.

23 مهر 1401

ببینید ، روش درست گذاشتن پا روی پدال خودرو که نمی دانستید

پدال خودرو یکی از ملموس ترین اجزای خودرو است که هرکسی با آن آشنایی دارد، با این حال خیلی از رانندگان هنگام رانندگی از شیوه درست قرارگیری پا روی پدال اطلاعی ندارند. روش درست گذاشتن پا روی پدال خودرو را در ویدئو زیر ببینید.

30 شهریور 1401

13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم

استودیوی مارول اخیرا در نمایشگاهی تریلرهای تازه و هیجان انگیزی از آثار خود ارائه کرد که نگاهی کوتاه به فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول دارند. استودیو در قالب این تریلرها به جزئیات تازه دنیای خود اشاره داشت.

29 شهریور 1401

قوانین و شایعات عجیب و غریب کشورهای مختلف!

چیزهای عجیب و غریبی راجع به کشورهای مختلف و جاهای دیدنی می شنویم و نمی دانیم کدام یک شایعه و کدام یک واقعی است. در این مطلب به بعضی از این شنیده ها پاسخ می دهیم.

20 مرداد 1401

تهدیدهای زن خشن برای ازدواج با مرد متأهل

زن میانسال وقتی با پاسخ منفی مرد مورد علاقه اش برای ازدواج روبه رو شد با ربودن فرزند وی و اسیدپاشی روی خودروهایش او را تهدید کرد.

12 مرداد 1401

کوچکترین عضو شاسی بلندهای تویوتا

تویوتا یاریس کراس یک مدل کاملاً نو است که تجربه و دانش غنی تویوتا را در طراحی و مهندسی خودروهای کوچک و SUV گرد هم آورده است. درست از مرحله تحقیقات بازاریابی برای مشتریان اروپایی طراحی و توسعه پیدا کرده است.

8 مرداد 1401

مقایسه ب ام و سری 6 گرن کوپه با خودروهای هم رده

ب ام و سری 6 گرن کوپه در دو تیپ 640i و 650i در بازار ایران حضور دارد که یکی موتور 6 سیلندر و دیگر 8 سیلندر دارد. این یعنی برای رقابت با این خودرو باید چند خودروی متفاوت را معرفی کرد. خودروهایی که هر کدام قابلیت رقابت با یکی را دارند. در این مطلب به مقایسه ب ام و...

7 مرداد 1401

بهترین لوازم جانبی مک بوک از نظر حرفه ای ها

لپ تاپ های اپل کیفیت بسیار بالا داشته و دارای امکانات فوق العاده بی نظیری هستند و به همین دلیل هم افراد با علم به اینکه قیمت خود لپ تاپ و لوازم جانبی آن بالاست باز هم مایل به خرید از این برند هستند. این محصولات اگر چه قیمت بالایی دارند؛ اما دقیقا متناسب...

5 مرداد 1401

تفریحات جزیره کیش در فصل بهار

جزیره کیش را برای سفری بهاری انتخاب نموده اید؟ به شما تبریک می گوییم! فرقی نمی کند همراه خانواده یا دوستانتان به کیش سفر نموده باشید؛ در این جزیره برای هر کسی با هر سلیقه و اولویتی، تفریحاتی خاص وجود دارد. با رزرو هتل کیش و سفر به این جزیره رویایی، هرگز...

16 تیر 1401

آنالیز و مقایسه انواع هیوندای توسان در ایران

برترین مدل هیوندای توسان کدام است؟ در میان کراس اوورهای هیوندای، توسان یکی از مطرح ترین هاست. خودرویی که بعد از موفقیت هیوندای سانتافه در سال 2004 به بازارهای جهانی معرفی گردید. هیوندای نام توسان را از یکی از شهرهای آریزونای آمریکا وام گرفته است. اولین...

5 تیر 1401

چرا سفر دور جهان برای همه مناسب نیست؟

سفر دور جهانشاید تا حالا افرادی را دیده باشید و یا شنیده باشید که برخی ها می گویند: کارم را رها کردم تا بتوانم سفر کنم. از دید برخی از افراد این کار غیر معقول است در حالی که دسته ای دیگر از افراد فکر می نمایند که این اشخاص سبک زندگی جالبی دارند و به فکر فرو...

31 خرداد 1401

17 مصدوم در پی برخورد ون و سمند در مشهد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 17 نفر در پی تصادف یک دستگاه خودرو ون و سواری سمند خبر داد.

28 خرداد 1401
تعداد: (87)