تفریحات جزیره کیش در فصل بهار

به گزارش ابزار ایرانی، جزیره کیش را برای سفری بهاری انتخاب نموده اید؟ به شما تبریک می گوییم! فرقی نمی کند همراه خانواده یا دوستانتان به کیش سفر نموده باشید؛ در این جزیره برای هر کسی با هر سلیقه و اولویتی، تفریحاتی خاص وجود دارد. با رزرو هتل کیش و سفر به این جزیره رویایی، هرگز از نموده خود پشیمان نخواهید شد. برای این که بدانید در فصل بهار چه تفریحاتی را می توانید در کیش تجربه کنید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید.

تفریحات جزیره کیش در فصل بهار

سرگرمیات بهاری جزیره کیش

آب وهوای دلپذیر در بهار به همراه زیبایی های دل انگیز و خیره نماینده جزیره، هر کسی را به مسافرت به کیش ترغیب می نماید. علاوه بر این، با مسافرت به این جزیره، سرگرمیات میهج بی شماری پیش روی شما قرار دارند که روزها و هفته ها می توانند سرگرمتان نمایند. این سرگرمیات مهیج عبارت اند از:

1. سرگرمیات آبی

سرگرمیات آبی کیش، یکی از مهم ترین دلایلی ست که خیلی از مسافران را به بازدید از کیش وسوسه می نماید. اگر اهل هیجان و تجربه چیزهای تازه هستید، کیش گزینه های آبی زیادی را پیش روی شما می گذارد:

غواصی

غواصی در دریای جزیره کیش، شما را به دنیای متفاوتی می برد. مشاهده ماهی های رنگارنگ خلیج فارس و انواع گونه های جانوران دریایی یکی از لذت بخش ترین چیزهایی ست که در عمرتان تجربه خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید غواصی در شب- نایت داو- را که سرگرمی مهیج کاملا متفاوتی است، تجربه کنید.

جت اسکی

جت اسکی از جمله هیجان انگیزترین سرگرمیاتی ست که در کیش می توانید تجربه کنید. اگر عاشق هیجان و بالارفتن آدرنالین خونتان هستید، از جت اسکی روی آب های خلیج فارس غافل نشوید.

اسکی روی آب

آیا می دانستید که بزرگ ترین سایت اسکی روی آب در کیش واقع شده است؟ طبیعتا یکی از مفرح ترین و هیجان انگیزترین چیزهایی که هنگام سفر به کیش می توانید تجربه کنید، اسکی روی آب است.

پاراسل

نظرتان درباره پرواز بر فراز آب های خلیج فارس چیست؟ اگر عاشق پرواز و البته هیجان هستید، پاراسل از جمله سرگرمیاتی ست که بدون شک لحظاتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

فلای برد

فلای برد اوج هیجان سرگرمیات آبی کیش است که به یاری جت اسکی هایی قدرتمند باعث می گردد از آب خارج شوید و روی هوا معلق بمانید؛ تجربه ای هیجان انگیز و منحصربه فرد که تا ابدالدهر از خاطرتان پاک نخواهد شد.

قایق و کشتی سواری

اگر چه شاید این سرگرمی به مقدار مواردی که در بالا از آن ها نام برده شد آدرنالین خونتان را بالا نبرد، اما هیجان ها و لذت های خاص خود را دارد. با انتخاب انواع قایق هایی مثل قایق های سرگرمیی، قایق های بادبانی، قایق های تندرو و کشتی های سرگرمیی خصوصی، لحظات لذت بخش و خاطره انگیزی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

اگر دوست دارید در زمان سفر به کیش در اقامتگاهی مطمئن و با امکانات رفاهی بالا اقامت داشته باشید. هتل بین المللی کیش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

2. بازدید از بناهای تماشای کیش

بازدید از بناهای تاریخی یک شهر، از جمله لذت بخش ترین سرگرمیاتی ست که هنگام سفر می توانید تجربه کنید. کیش از نظر جاذبه های تماشای هم گزینه های متنوعی را پیش روی شما قرار می دهد:

  • کشتی یونانی: این کشتی که در اصل متعلق به کشور یونان است، در سال 45 در دریای جزیره به گل نشست و از آن موقع تا کنون، یکی از جاذبه های تماشای جزیره تبدیل شده است. می توانید از این کشتی زیبا تماشا کنید و کلی عکس خاطره انگیز ثبت کنید.
  • شهر زیرزمینی کاریز: کاریز یک قنات قدیمی است که یکی از جاذبه های تماشای کیش است و مساحت 10 هزار متر مربعی آن در کنار موزه، بازارچه صنایع دستی و رستوران های سنتی اش، این قنات را به یکی از برترین جاذبه های تماشای کیش تبدیل نموده است.
  • ساحل نقره ای کیش: بدون شک، سواحل دریای کیش یکی از زیباترین بخش های آن است که تا ساعت ها می تواند چشم های شما را به خود خیره کند.
  • مجموعه دلفیناریم کیش: در این مجموعه می توانید حرکت های نمایشی دلفین ها، آکواریوم آب شور و باغ پرندگان کیش تماشا کنید. دلفیناریم تا ساعت ها می تواند بچه ها شما را سرگرم کند.
  • مسجد ماشه: این مسجد بنایی متعلق به دوران قاجاریه است که در یکی از محله های قدیمی کیش واقع شده است. شکوه و زیبایی این بنا یک دل نه صد دل شما را شیفته خود خواهد ساخت.
  • آب انبار کیش: خیلی از مسافرانی که به کیش مسافرت می نمایند، نمی دانند که این جزیره آب انبارهایی به زیبایی و عظمت آب انبارهای قدیمی یزد دارد. اگر گذرتان به کیش افتاد، بازدید از آب انبارهای کیش را از دست ندهید.

3. شکم گردی

شکم گردی و امتحان کردن غذاهای تازه، بخش مهمی از هر مسافرتی است. با توجه به این که جزیره امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد، در جزیره انواع رستوران های باکیفیت و عالی را پیدا خواهید کرد. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، رستوران های کیش حتما رضایتتان را جلب خواهد نمود.

4. سرگرمیات شبانه

در جزیره کیش کنسرت های زیادی برپا می گردد. اگر خوش شانس باشید، ممکن است در سفر به کیش خواننده پاپ مورد علاقه تان کنسرت داشته باشد و بتوانید شبی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این، در کیش انواع برنامه های طنز و استندآپ کمدی برگزار می گردد که می توانند شب های متفاوت و به یادماندنی را برای شما رقم بزند.

در صورتی که دوست دارید اقامتگاهی متناسب با نیازها و بودجه تان پیدا کنید و با خیال راحت به گشت وگذار در جزیره بپردازید، با مراجعه به اقامتگاه کیش می توانید انواع اقامتگاه ها را مقایسه و برترین آن را انتخاب کنید.

5. گشت وگذار در جزیره با خودروهای لوکس اجاره ای

در جزیره کیش، انواع بنگاه هایی وجود دارد که خودروهای لوکس و گران را به مسافران اجاره می دهد؛ خودروهایی که شاید در خواب هم نتوانید آن ها را بخرید! اگر عاشق رانندگی و سوارشدن بر خودروهای لوکس هستید، می توانید از این بنگاه ها اتومبیل مورد علاقه تان را اجاره کنید و در جزیره گشت بزنید.

6. پاساژگردی

حتی اگر به جزیره سفر ننموده باشید هم می دانید که کیش پر است از پاساژهایی که ساعت ها می توانند سرگرمتان نمایند. بعلاوه، از این پاساژها می توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و اکسسوری ها باکیفیت را بخرید و در زمان بازگشت به منزل، آن ها را به عنوان سوغاتی به عزیزانتان هدیه کنید.

جزیره مرجانی کیش، مقصدی پر از شگفتی و زیبایی

جزیره کیش یکی از برترین مقصدها برای سفرهای بهاری است. این جزیره پر از امکانات سرگرمیی، جاذبه های تماشای، پاساژ و امکانات رفاهی است و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در مقاله حاضر با شما درباره انواع سرگرمیاتی که هنگام سفر به کیش در فصل بهار در انتظارتان است، صحبت کردیم. آیا تابه حال به جزیره زیبای کیش سفر نموده اید؟ کدام سرگرمی را به مسافران پیشنهاد می کنید؟

منبع: اتاق

به "تفریحات جزیره کیش در فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات جزیره کیش در فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید