سریال و پخش خانگی

تداوم توییت های جنجالی ایلان ماسک ، تقسیم درآمد با صاحبان آگهی

ایلان ماسک مالک توییتر که روزانه چندین توییت در این پلتفرم شبکه های اجتماعی منتشر می کند، با انتشار یک توییت بحث برانگیز دیگر بار دیگر جنجال ساز ظاهر شد.

17 بهمن 1401

فیلم های اقتباسی رولد دال از بدترین تا برترین

رولد دال یکی بزرگ ترین نویسندگان ادبیات داستانی بچه ها است که آثار کوتاه و بلندش در دنیای سینما نیز بارها اقتباس شده اند و اغلب پیروز بوده اند. کتاب های رولد دال با گذشت چندین دهه، هنوز هم از محبوبیت جهانی برخوردارند و قصه های بچه هاه تاریک وی را نمی توان...

26 دی 1401

تجربه شهر سوخته در خراسان

طبق گفته بهاره مقدم، کارشناس موزه بزرگ خراسان، بخشی از بقایا و تعدادی از قبرهای شهر سوخته در موزه بزرگ خراسان واقع در کوهسنگی مشهد در معرض دید گردشگران قرار گرفته است. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره شهر سوخته در موزه بزرگ...

16 دی 1401

روایت جالب رایزن فرهنگی کره جنوبی درباره علاقه ایرانی ها به جومونگ

رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران در حالی درباره اشتراکات میان دو کشور ایران و کره جنوبی صحبت می نماید که جومونگ و یا نمونه هایی از این دست، هر بار پخش مخاطبان بسیاری دارد.

6 دی 1401

سریال قفسۀ عجایب گیرمو دل تورو؛ گنجینه ای از رازها، ترس ها و هیولا ها

گیرمو دل تورو کارگردان و تهیه کنندۀ شناخته شده ای برای طرفداران فانتزی های عجیب و غریب و ترسناک است؛ کارنامۀ او پر از آثاری است که ما را به عمق دنیا های تخیلی با موجودات عجیب و غریب می برند؛ از پسر جهنمی و ستون فقرات شیطان گرفته تا هزارتوی پن و شکل آب. حالا...

5 آبان 1401

13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم

استودیوی مارول اخیرا در نمایشگاهی تریلرهای تازه و هیجان انگیزی از آثار خود ارائه کرد که نگاهی کوتاه به فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول دارند. استودیو در قالب این تریلرها به جزئیات تازه دنیای خود اشاره داشت.

29 شهریور 1401

نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی

ویدیویی 14 ثانیه ای از نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی که در فضای مجازی و از طریق برخی رسانه ها منتشر شده است، مشخص نیست که مربوط به امسال است یا سال های گذشته.

18 مرداد 1401

7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید

چه چیزی باعث می گردد که یک فیلم خانوادگی از هر نظر عالی باشد؟ صحنه های درام، کمدی و یا اکشن موجود در آن؟ همه این موارد به علاوه حضور کاراکترهای جالب و منحصربه فرد چطور؟ البته منظور این نیست که شما نمی توانید یک فیلم جدی را با تمام خانواده دیدن کنید و از...

6 تیر 1401

این خانه ماست، روایتی بی پرده از زندگی های ایرانی

کمتر برنامه ای در تلویزیون وجود دارد که بتواند تعداد فصل هایش به مقدار انگشتان یک دست و حتی بیشتر برسد. خانه ما اما یکی از همین برنامه های پیروز تلویزیون است که در قالب مستند مسابقه روی انتن تلویزیون می رود.

20 خرداد 1401

خلاقیت های انیمیشنی را در موزه هنر کارتونی سانفرانسیسکو ببینید

موزه هنر کارتونی سانفرانسیسکو به انیمیشن و کارتون، پیشینه تکنولوژیکی هنر انیمیشن، طراحی های مفهومی و غیره اختصاص دارد.

23 فروردین 1401

نگرانی فریبا نادری از فقر مردم البته بخاطر رستورانش !

صحبت های جالب فریبا نادری بازیگر زن جنجالی تلویزیون درباره کم شدن مشتری های رستورانش به دلیل فقیرتر شدن مردم.

8 مهر 1400

جشن سربرون در آخرین محل

خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تلویزیونی جشن سربرون در شهرک غزالی به اسم آخرین محل خود مشغول تصویربرداری است.

26 شهریور 1400

معرفی بازی نوروزی: Final Fantasy 7 Remake

تا سرانجام تعطیلات، دیگر زمان زیادی برای شروع یک بازی عظیم باقی نمانده ولی جا برای شروع یک نقش آفرینی نسبتا کوتاه باقی است. به عنوان یکی از بهترین بازی های سال گذشته، شاید حتی بهترین، بازسازی فاینال فانتزی 7 یکی از بهترین تجربه های نقش آفرینی ممکن را...

9 اردیبهشت 1400

حسین آرتیست سینما درگذشت

حسین ملکی - بازیگر، عکاس و فیلمبردار سینما براثر بیماری از جهان رفت.

2 اردیبهشت 1400

مردم حق دارند سریال های کمدی خوب ببینند

بیژن بنفشه خواه ساخت سریال هایی مانند لیسانسه ها را یکی از الزامات جامعه امروزی می داند و تصریح می کند که مردم حق دارند سریال های کمدی خوب و جذاب ببینند.

26 بهمن 1399

بیوگرافی منوچهر والی زاده ، دوبلور و گوینده رادیو

منوچهر والی زاده دوبلور و گوینده رادیو در 4 تیر 1319 در تهران به دنیا آمد.وی بازیگری را هم تجربه نموده است.بیوگرافی منوچهر والی زاده را بخوانید.

19 آذر 1399

مقایسه One UI 2.5 با One UI 3.0؛ آنالیز تغییرات رابط کاربری جدید سامسونگ

سامسونگ در سال 2018، رابط کاربری Samsung Experience خود را بازنشسته و One UI را جایگزین آن کرد. این رابط کاربری تغییرات گسترده ای را با خود به همراه داشت. از رنگارنگ تر شدن و زیباتر شدن آن گرفته تا اضافه شدن قابلیت های نرم افزاری گوناگون و هماهنگی خوب آن با گوشی هایی...

27 آبان 1399

دانلود قسمت سی و سوم 33 سریال دل؛ قسمت 33 دل

قسمت سی و سوم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، چهارشنبه 15 مرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

8 مهر 1399

تقویم زمان بندی برگزاری گلدن گلوب 2021 منتشر شد

مسئولان برگزاری هفتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب زمان بندی مراحل رأی گیری و اعلام اسامی این دوره را بدون معین شرایط برگزاری آنلاین یا حضوری منتشر کردند.

29 شهریور 1399

معرفی ابزار کار های مختلف به خردسالان در با چی

مهین جواهریان کارگردان انیمیشن با چی موضوع این اثر را معرفی مهارت ها و همچنین ابزار های مختلف کار به خردسالان بیان نمود.

1 تیر 1399
تعداد: (23)