7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید

به گزارش ابزار ایرانی، چه چیزی باعث می گردد که یک فیلم خانوادگی از هر نظر عالی باشد؟ صحنه های درام، کمدی و یا اکشن موجود در آن؟ همه این موارد به علاوه حضور کاراکترهای جالب و منحصربه فرد چطور؟ البته منظور این نیست که شما نمی توانید یک فیلم جدی را با تمام خانواده دیدن کنید و از اوقات فراغت تان در کنار آن ها لذت ببرید. نه اصلا این طور نیست. اما فیلمی مانند سونیک خارپشت 2 که بتواند لبخند را بر لبانتان بیاورد و سرشار از سکانس های بامزه باشد می تواند لحظات شیرین تری را در اختیار شما و خانواده تان قرار دهد.

7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید

در دنباله فیلم سونیک خارپشت محصول سال 2020 که همین سال جاری یعنی در سال 2022 اکران شد ما شاهد بازگشت این موجود زیبا و پرسرعت آبی رنگ که دارای انرژی زیادی است بودیم و از ماجراجویی های او در کنار شخصیت های نو فیلم و توطئه های نوی که دشمنانش برای او ترتیب می دیدند لذت بردیم.

سونیک خارپشت 2 به روایت داستان یک جوجه تیغی فوق العاده سریع با سرعت مافوق صوت می پردازد که دشمن خود، دکتر رباتنیک را از نابود کردن زمین باز می دارد و در نهایت پیروز می شود با دوست قدیمی اش، تیلز، متحد شود و به علاوه با یکی از دشمنان قسم خورده قدیمی اش به نام ناکلز نیز رابطه محبت آمیز ای را برقرار می کند.

اگرچه فیلم اول سونیک نیز توانست فیلم پیروزی باشد اما دنباله سونیک خارپشت 2 انواع رکوردهای باکس آفیس را شکست و به پیروزیت بزرگ تری نسبت به فیلم قبلی دست یافت. البته این پیروزیت به خاطر هزینه هایی نیست که صرف فراوری فیلم شد، بلکه به این علت است که فیلم سونیک خارپشت 2 و بعلاوه فیلم قبلی آن از هر نظر سرگرم نماینده هستند. در حقیقت می توان اندکی از ژانرهای درام، کمدی، هیجان انگیز و معمایی را همراه با صحنه های اکشن پرسرعت در این فیلم یافت. به عبارت دیگر، سونیک خارپشت 2 یک فیلم خانوادگی عالی است که شما و تمام اعضای خانواده تان را در هر سنی که باشند سرگرم می کند. بنابراین اگر در پی فیلم هایی هستید که بتوانند همچون فیلم سونیک اوقات فراغتتان را پر نمایند، در ادامه می خواهیم به چند مورد از آن ها اشاره نماییم. پس با ما همراه باشید.

1. شگفت انگیزها (The Incredibles)

  • کارگردان: برد برد
  • بازیگران: هالی هانتر، اسپنسر فاکس، جیسون لی
  • تاریخ انتشار: 2004
  • امتیاز IMDb به فیلم: 8 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 97 از 100

اگر می خواهید با خانواده تان به تماشای فیلمی بنشینید چه فیلمی می تواند بهتر از فیلمی درباره یک خانواده ابرقهرمان باشد؟ شگفت انگیزها داستان زندگی والدینی را دنبال می کند که پیش تر ابرقهرمان بودند یعنی، آقای شگفت انگیز و الاستی گرل و سه فرزندشان. پس از اینکه این دو ابرقهرمان مجبور می شوند بازنشسته شوند و زندگی غیرنظامی را در پیش بگیرند، اسامی باب و هلن پار را برای خود برمی گزینند. باب که از سبک زندگی روزمره در حومه شهر خسته شده، مخفیانه ماموریت هایی را قبول می کند.

اما هنگامی که او با یکی از هواداران سابق خود که حالا تبدیل به یک فوق شرور شده، دچار مشکل می شود، همسر و سه فرزندش ردای ابرقهرمانی به تن می نمایند و راهی ماموریتی می شوند تا باب را نجات دهند. در شگفت انگیزها که در آن کریگ تی نلسن، هالی هانتر، سارا واول، اسپنسر فاکس، جیسون لی، ساموئل ال جکسون و الیزابت پنیا وظیفه صداپیشگی شخصیت های اصلی را بر عهده دارند، از بیانی ساده، برای روایت داستان و فراوری فیلمی باور نکردنی استفاده شده است. این فیلم در سال 2005 توانست برنده دو جایزه اسکار شود و 14 سال بعد دنباله ای نیز برایش ساخته شد.

2. من نفرت انگیز (Despicable Me)

  • کارگردان: پیر کافین
  • بازیگران: استیو کارل، جولی اندروز، میراندا کازگرو
  • تاریخ انتشار: 2010
  • امتیاز IMDb به فیلم: 7.6 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 81 از 100

از آنجایی که ما در پی فیلم های خانوادگی سرگرم نماینده هستیم، می خواهیم یکی از استثنایی ترین آن ها را به شما معرفی نماییم. اگرچه خانواده گرو، مارگو، ادیت و اگنس اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند و در شرایط واقعا نامناسبی به گرد هم جمع شده اند، اما یکی از دوست داشتنی ترین خانواده هایی هستند که تا به امروز در انیمیشن ها مشاهده کردیم. گرو (با صدا پیشگی استیو کارل) یک مغز متفکر جنایتکار است که سه کودک یتیم را به عنوان گروه خود به گرد هم جمع نموده تا بزرگ ترین دزدی تاریخ تمدن بشریت را برنامه ریزی نماید.

گرو با یاری مینیون های کوچک و زرد رنگش میخواهد یک تفنگ اشعه ای را از رقیبش برباید تا از طریق آن بتواند ماه را کوچک تر نموده و آن را بدزدد. اما همه چیز کم کم رنگ و بویی احساسی و پیچیده به خود می گیرند زیرا دختران به تدریج به او وابسته می شوند و او را به عنوان پدری که هرگز نداشتند می پذیرند. هم اکنون من نفرت انگیز به یک فرنچایز رسانه ای بزرگ تبدیل شده و اسپین آف ها، دنباله های متعدد، بازی ها و بسیاری از کالاهای دیگر برایش ساخته شده اند.

3. مینیون ها (Minions)

  • کارگردان: پیر کافین
  • بازیگران: ساندرا بولاک، جس هارنل، جان هام
  • تاریخ انتشار: 2015
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.4 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 55 از 100

اسپین آف من نفرت انگیز، تحت عنوان مینیون ها داستان گروه دوستان گرو را روایت می کند. موجودات ناز و زردی که میلیون ها سال پیش بر روی زمین قدم نهادند و هر از گاهی در پی استاد خود می گردند. چراکه آن ها نمی توانند بدون داشتن استاد هیچ کاری انجام دهند. این فیلم به روایت ماجراجویی های مینیون ها می پردازد که در کوششند تا استاد نو خود را پیدا نمایند و در نهایت در خاتمه فیلم با گرو آشنا می شوند.

داستان آن ها با گرو جوان تر که به عنوان استاد نوشان برگزیده اند، در دنباله بعدی تحت عنوان مینیون: خاستگاه گرو ادامه می یابد. هر دو فیلم مینیون ها به عنوان پیش درآمدی برای فیلم من نفرت انگیز در نظر گرفته می شوند. در مینیون ها ساندرا بولاک، جان هام، مایکل کیتون، آلیسون جنی، استیو کوگان، جنیفر ساندرز و پیر کافین به عنوان صداپیشگان شخصیت های اصلی حضور دارند.

4. ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (Cloudy with a Chance of Meatballs)

  • کارگردان: فیل لرد
  • بازیگران: بیل هیدر، آنا فاریس، جیمز کان
  • تاریخ انتشار: 2009
  • امتیاز IMDb به فیلم: 7 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 86 از 100

اگر غذا نیز مانند آب به باران تبدیل می شد و از آسمان بر زمین می افتاد هیچ کس هرگز گرسنه نمی ماند، درست است؟ البته این احتمال نیز وجود داشت که طوفانی از غذا به راه بیفتد و تمام جهان را نابود کند. در فیلم ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی که بر اساس کتاب بچگانه ای نوشته جودی بارت و ران بارت نوشته شده بیل هیدر، آنا فارس، جیمز کان، اندی سامبرگ، بروس کمپبل، بنجامین برات و نیل پاتریک هریس، وظیفه صداپیشگی شخصیت های اصلی فیلم را بر عهده دارند.

داستان فیلم درباره فلینت لاکوود، مخترع مشتاقیست که ماشینی را اختراع نموده که غذا فراوری می کند. فلینت که در شهری زندگی می کند که غذای اصلی مردم را ماهی ساردین تشکیل داده، معتقد است دستگاه او می تواند غذای مناسبی را برای همه مردم فراهم نماید. اما چندی نمی گذرد که دستگاه او خراب می شود و طوفان های غذایی را به راه می اندازد و حال فلینت و سامانتا که یک گزارشگر هواشناسی است، باید جهان را از سقوط غذای غول پیکر از آسمان نجات دهند.

5. پاندای کونگ فو کار (Kung Fu Panda)

  • کارگردان: ملیسا کاب
  • بازیگران: جک بلک، آنجلینا جولی، جکی چان
  • تاریخ انتشار: 2008
  • امتیاز IMDb به فیلم:6 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 87 از 100

پاندای کونگ فو کار یکی از برترین فیلم های انگیزشی و سرگرم نماینده ای است که تا به حال به صورت یک انیمیشن ساخته شده است. این فیلم نه تنها از وجود مضامین دلگرم نماینده و مهیج بهره می برد بلکه باعث می شود که عاشق جک بلک شوید و از وجود او در تمام سکانس های فیلم لذت ببرید.

پاندای کونگ فو کار داستان پاندای دل رحم و مهربانی به نام پو را روایت می کند که با پدرخوانده اش که یک غاز است، در یک نودل فروشی کار می کند، اما همیشه دوست دارد که به یک استاد کونگ فوی تمام عیار تبدیل شود. پو به طور تصادفی به عنوان قدرتمندترین جنگجوی اژدها انتخاب می شود و حالا باید با تای لانگ شیطانی مبارزه کند و دره صلح را نجات دهد. پو چیزی در خصوص کونگ فو نمی داند و اکنون که سرنوشت او معین شده، باید همه چیز را یاد بگیرد تا بتواند پیشگویی را که در خصوص سرنوشتش شده محقق نماید. این فیلم برنده چندین جایزه شد و دو دنباله، سه سریال تلویزیونی، چندین بازی ویدئویی، فیلم کوتاه و دیگر برنامه های ویژه تعطیلات برایش ساخته شدند و همین امر سبب شد تا به یک فرنچایز پیروز تبدیل شود.

6. مگا مایند (Megamind)

  • کارگردان: تام مک گرث
  • بازیگران: ویل فرل، جونا هیل، تینا فی
  • تاریخ انتشار: 2010
  • امتیاز IMDb به فیلم: 7.3 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 72 از 100

آیا یک فوق شرور می تواند به یک قهرمان تبدیل شود؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را دریافت کنید باید حتما به تماشای فیلم مگا مایند بنشینید تا ببینید که ممکن است این اتفاق بیفتد یا نه. این فیلم به روایت داستان یک بیگانه باهوش می پردازد که در حقیقت یک موجود فوق شرور به نام مگا ماین است. او پس از شکست دادن دشمن سرسخت خود، مترو من، به افسردگی مبتلا می شود زیرا دیگر هدفی ندارد که برای آن کوشش کند. بنابراین، تصمیم می گیرد که با استفاده از DNA مترو من، یک ابرقهرمان نو را فراوری کند تا بتواند دوباره با او مبارزه نماید. اما قهرمان نو داستان، نقص بزرگی دارد. او به جای اینکه به یک ابرقهرمان تبدیل شود، به یک شرور مبدل می شود.

ابر شروری بسیار خطرناک تر از آن چیزی که حتی مگا مایند می توانست به آن فکر کند و یا حتی آرزو کند روزی به آن تبدیل شود. بنابراین، مگا مایند تصمیم می گیرد شخصیت شرور خود را کنار بگذارد و تبدیل به یک قهرمان شود تا بتواند دشمن فوق شرور خود را نابود نماید. در فیلم مگا مایند ویل فرل، تینا فی، جونا هیل، دیوید کراس و برد پیت، صداپیشگی دسته ای از شخصیت ها را بر عهده دارند. اگرچه در سال انتشار مگا مایند، بسیاری از فیلم های محبوب دیگر نیز اکران شدند و همین امر سبب شد که این فیلم به شدت دست کم گرفته شود. اما در کل می توان گفت که اگر در پی فیلمی هستید که با اعضای خانواده تان به تماشایش بنشینید مگا مایند را از دست ندهید.

7. کارخانه هیولاها (Monsters Inc)

  • کارگردان: پیت داکتر
  • بازیگران: جان گودمن، بیلی کریستال، مری گیبس
  • تاریخ انتشار: 2001
  • امتیاز IMDb به فیلم: 8.1 از 10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 96 از 100

این فیلم کمدی ساخته شده درباره هیولاها یک ستاره درخشان در مجموعه پیکسار به شمار میرود که از دهه 2000 به یادگار مانده است. این فیلم که به روایت داستان هیولاهای بامزه و خنده دار و یک کودک نوپا می پردازد داستان زندگی دو دوست جدا نشدنی به نام های جیمز پی سالی سالیوان و مایک وازوفسکی را روایت می کند. آن ها در کارخانه هیولا سازی واقع در مونستروپلیس کار می نمایند و به عنوان ترسناک ترین هیولاهای سازمان شناخته می شوند. جهانی آن ها حول محور این موضوع جریان دارد که بچه ها انسان سمی هستند.

به همین علت آن ها تمام کوشش خود را می نمایند تا بچه ها را بترسانند و از فریادهایی که می کشند لذت ببرند. اما یک روز، یک دختر کوچک به صورت مخفیانه وارد کارخانه آن ها می شود و با سالی و مایک روبرو می شود. حال آن ها باید هر طور که شده او را به جهانی خودش بازگردانند، گرچه در نهایت این دو هیولا پیروز می شوند این کار را انجام دهند اما سالی بیش از حد به این دختر بچه وابسته شده است. کارخانه هیولاها که در سال 2001 اکران شد، یکی از اولین فیلم های انیمیشنی بود که نامزد دریافت جایزه برترین انیمیشن بلند اسکار شد و توانست جایزه برترین موسیقی را نیز از آن خود کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید