جشن سربرون در آخرین محل

به گزارش ابزار ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تلویزیونی جشن سربرون در شهرک غزالی به اسم آخرین محل خود مشغول تصویربرداری است.

جشن سربرون در آخرین محل

به گزارش خبرگزاری ابزار ایرانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی جشن سربرون به تهیه نمایندگی آقای حسن نجاریان در حال تصویربرداری در شهرک غزالی است و محتمل است تا 4 ماه آینده تصویربرداری آن به سرانجام برسد.

این مجموعه تلویزیونی به دوران مشروطه و مشروطه خواستار برمی گردد. مجموعه تلویزیونی جشن سربرون یک اصطلاح درباره جشنی است که پس از سرانجام بافت قالی برگزار می گردد؛ به این صورت که وقتی بافت قالی تمام می گردد، قالی را از بالای دار می برند و به اصطلاح می گویند سر قالی را می بریم؛ این رسم، وجه تسمیه داستان و محور قصه خواهد بود.

عوامل مجموعه تلویزیونی بعد از گذشتِ مراحل سخت برفی که در امامزاده داود و محل های قبلی پیگیری می شد به محل جدیدی در بیابان های خاوران و افسریه، نقل مکان کردند. آنالیز ها نشان می دهد در آن محل، بخش های گرمسیری و سکانس های مربوط به محوطه چادر های بهادرخان (حسین محجوب) فیلمبرداری شد و حتی با تصویری که از مستر نوئل انگلیسی (بازی صالح میرزاآقایی) بیرون آمد واردِ کمپ انگلیسی ها هم شدند.

بعد از مدتی فیلمبرداری، کاروانِِ جشن سربرون یکی دو روزی است به شهرک غزالی رسیده و به تعبیرِ آقای حسن نجاریان، چهار ماهی هم فیلمبرداری در این محل ادامه خواهد داشت؛ تا بخش های کنسولگری انگلیس، خانه قوام، بیمارستان مرسلین، خانه حاج آقا ضیا، انجمن محمدیه و بازار و کوچه های شیراز را تصویربرداری نمایند.

شهرک غزالی آخرین محل مجموعه تلویزیونی جشن سربرون خواهد بود و در 4 ماه آینده محتمل است کار به اتمام برسد، اما کار پس فراوری و ویژوآل افکت حجم بالایی دارد.

در خلاصه داستان جشن سربرون آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دنیا پسند دختر زیبا و کم سن و سال بهادر می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد دنیا پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می نماید. زخم های کهنه سرباز می نمایند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می نمایند. درگیری ابعاد عظیم تری می یابد و بهادر کوشش عظیمی را شروع می نماید.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز عظیمی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی اند.

این مجموعه تلویزیونی به تعبیرِ تهیه نماینده مجموعه، قرار است در 45 قسمت آماده پخش گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جشن سربرون در آخرین محل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سربرون در آخرین محل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید