پیشکسوت پرسپولیس: به خاطر اشتباه کادرفنی جام را از دست دادیم، ایران برای اسکوچیچ مثل بارسلونا برای گواردیولا بود

به گزارش ابزار ایرانی، بازیکن پیشین پرسپولیس می گوید کادرفنی این تیم فکر می کرد با همین بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند پیروز شود اما در این باره اشتباه کرد.

پیشکسوت پرسپولیس: به خاطر اشتباه کادرفنی جام را از دست دادیم، ایران برای اسکوچیچ مثل بارسلونا برای گواردیولا بود

رحیم یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ابزار ایرانی در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس در فینال سوپرجام مقابل فولاد خوزستان گفت: از قبل گفته بودم امسال جام بگیر نیستیم. از اول فصل اشتباه کردند و یاران خوبی نگرفتند. بازیکنان خوب شان را از دست دادند و فکر امروز را نکردند. فکر کردند می شود با این موجودی جلو رفت و جام گرفت، وگرنه چند بازیکن می گرفتند.

وی در مورد اینکه گفته می شود مسائل مالی دلیل ضعف پرسپولیس در جذب بازیکن بود، تأکید کرد: به جای دو بازیکن تاجیکستانی، یک بازیکن خارجی خوب می آوردند. امیدهای ما از این دو نفر بهتر هستند. حالا لیگ مانده و بالای جدول هستیم و فاصله با صدر هم زیاد نیست. نمی گویم دیگر شانس قهرمانی نداریم، اما با این بضاعت کار سخت است. باید روی نیمکت بازیکنان مطمئنی داشته باشیم تا وقتی تست کرونای چند بازیکن مثبت شد، دست سرمربی برای تغییر ترکیب باز باشد. نباید اختلاف بازیکنی که به زمین می رود و روی نیمکت می نشیند، زیاد باشد. این ایراد و اشتباه کادرفنی است که لیست خوبی را برای این فصل نبست.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این تیم چه چیزی کم دارد؟ گفت: قبلاً هم گفته ام که گلزن مطمئن نداریم. یکی مثل پیوس یا ناصر محمدخانی که بازی را برای تیم دربیاورند و همیشه بشود روی آنها حساب کرد. مثل شرایطی که طارمی در تیم ملی دارد. او همیشه می تواند گل بزند. مهدی عبدی شاید در 10 بازی، یک گل بزند. در خط هافبک هم چندان مطمئن نیستیم، یکی مثل نوراللهی که هم گل بزند و هم شوتزن باشد.

یوسفی در مورد اینکه این بار پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به واسطه شکایت علیرضا بیرانوند بسته شده، گفت: اینها متأسفانه وقتی کنار پرسپولیس قرار می گیرند، پیراهن را بوس می کنند که یعنی طرفدار دوآتیشه پرسپولیس هستند، اما از یک قِران پول شان هم نمی گذرند. هیچ کدام شان هم قرار نیست از پول شان هم بگذرند و پول را می گیرند اما شکایت کرده و پنجره را می بندند. بیرانوند یادش رفته با پرسپولیس به همه جا رسید.

یوسفی با اشاره به عملکرد خوب امیر عابدزاده در تیم ملی و جایگزینی با علیرضا بیرانوند شرح داد: امیر آینده خیلی خوبی دارد و مطمئن است. نسبت به گلرهایی که داریم فکر می کنم از نظر هوشی و جاگیری بهتر است. کار با پایش عالی است، مثل بازیکن ها در این خصوص عمل می کند. شاید از نظر فنی و فیزیکی به پدرش نرسد اما فوتبال با پایش از احمدرضا عابدزاده هم بهتر است.

این پیشکسوت در مورد اینکه بعد از صعود تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی، باید فدراسیون فوتبال کار را با او ادامه دهد؟ گفت: با این تیم به جام جهانی رسیدن، کار دشواری نبود. بازیکنان خیلی خوبی مثل طارمی داریم که در خارج از کشور بازی می کنند و سطح فوتبال شان بالا رفته، شما نگاه کنید همین امارات هم اگر گلزن داشت، ما را راحت می برد. فوتبالی که امارات ارائه کرد، از ما بهتر بود و ما به واسطه داشتن بازیکنان خوب توانستیم بازی را ببریم. نظر من این است که مربی سطح بالاتری بیاورند. ایران برای اسکوچیچ سکوی پرتاب شد. او حالا می تواند خیلی جاها کار کند. گواردیولا می گفت به بارسلونا رفتم که این تیم را بالا بیاورم، اما مسی و بارسلونا من را بالا آوردند، ایران هم برای اسکوچیچ اینگونه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشکسوت پرسپولیس: به خاطر اشتباه کادرفنی جام را از دست دادیم، ایران برای اسکوچیچ مثل بارسلونا برای گواردیولا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت پرسپولیس: به خاطر اشتباه کادرفنی جام را از دست دادیم، ایران برای اسکوچیچ مثل بارسلونا برای گواردیولا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید