نخست وزیر فرانسه: زندگی پس از دوران قرنطینه به حال قبل بر نخواهد گشت

به گزارش ابزار ایرانی، نخست وزیر فرانسه یکشنبه شب شرایط ویروس کرونا را در این کشور تحت کنترل بیان کرد، اما هشدار داد که با خاتمه یافتن مدت زمان قرنطینه در یازدهم ماه مه زندگی به حالت عادی بر نمی شود.

نخست وزیر فرانسه: زندگی پس از دوران قرنطینه به حال قبل بر نخواهد گشت

به گزارش گروه بین الملل ابزار ایرانی به نقل از یورونیوز، ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه ضمن تشریح راهبرد کشورش برای مدیریت بحران ناشی از شیوع بیماری کووید19 تاکید نمود که حتی پس از برداشته شدن محدودیت ها مدتی زمان خواهد برد تا زندگی به حالت قبل از قرنطینه برگردد.

فیلیپ راهبرد فرانسه را برای مقابله با ویروس کرونا پس از برداشته شدن قرنطینه عمومی به سه بخش کلی ادامه اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه، انجام آزمایش های گسترده و در قرنطینه قرار دادن افراد حامل ویروس تقسیم بندی کرد و اضافه نمود که دولت از این پس بر انجام آزمایش های زیاد در مدت زمان کم و با سرعت بالا متمرکز خواهد شد.

وی همچنین در صورت امکان بر ادامه دورکاری تاکید نمود و گفت احتمال اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در دست آنالیز است.

وی همچنین اضافه نمود که این کشور با امکان رکود 8 درصدی در فراوری ناخالص ملی در امسال روبرو خواهد بود بطوری که فعالیت های مالی با 36، بخش صنعت با 43 و بخش فراوری و ساخت و ساز با رکودی 88 درصدی روبرو خواهند شد.

نخست وزیر فرانسه همچنین از موفقیت آمیز بودن اقدامات پیشگیرانه و تدابیر ایمنی برای کنترل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشورش سخن گفته است، با این وجود بر اساس آمار تازه ارائه شده از سوی وزارت بهداشت فرانسه شمار قربانیان کرونا در این کشور به مرز 20 هزار نفر نزدیک شده است که از این تعداد 649 تن در خانه های سالمندان جان خود را از دست داده اند.

لازم به ذکر است که در فرانسه تا به امروز بیش از 152 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نخست وزیر فرانسه: زندگی پس از دوران قرنطینه به حال قبل بر نخواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر فرانسه: زندگی پس از دوران قرنطینه به حال قبل بر نخواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید