دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد

به گزارش ابزار ایرانی، احمد کیانی مدیرعامل باشگاه دریاچه ارومیه در واکنش به بعضی شائبه های مطرح شده پیرامون پیوستن کشتی گیران تحت قرارداد این تیم به تیم های دیگر گفت: با حمایت ایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی قرار بود بعد از اخذ میزبانی جام باشگاه های دنیا در لیگ برتر کشتی آزاد هم نماینده ای داشته باشیم، اما چندی پیش به این نتیجه رسیدیم تمرکز خود را روی میزبانی از جام باشگاه های دنیا بگذاریم و خودمان را برای این رقابت ها آماده کنیم. به همین خاطر از لیگ برتر انصراف دادیم.

دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد

وی اضافه کرد: قبل از اینکه انصراف بدهیم، از ورود باشگاه استقلال به لیگ برتر کشتی آزاد باخبر شدیم و با توجه به مذاکرات اجرا شده، قرار شد امتیاز حضور ما به استقلال واگذار گردد. بنابراین کشتی گیرانی که با تیم دریاچه ارومیه قرارداد داشتند، به باشگاه استقلال منتقل شدند. کادرفنی و سرپرستی ما هم با استقلالی ها به توافق رسیدند و هماهنگی های لازم در این رابطه انجام شد.

مدیرعامل باشگاه دریاچه ارومیه در ادامه مطرح کرد: اتفاقاً خوشحالیم که با رایزنی های سازمان لیگ، باشگاه بزرگی همچون استقلال سال جاری در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کرد. این اتفاق خوبی برای کشتی ایران بود. یک کار حرفه ای صورت گرفت و در انتقال امتیاز باشگاه مسئله ای وجود نداشت. این اتفاق کاملاً با رضایت طرفین انجام شد.

کیانی در سرانجام گفت: اگر ویروس کرونا اجازه دهد و مسابقات طبق برنامه پیش برود، برنامه های خوبی برای میزبانی از جام باشگاههای دنیا داریم و در آن رقابت ها با توجه به میزبانی تیمداری هم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل انصراف تیم ارومیه و انتقال امتیاز به استقلال تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید