درخواست بزرگترین تشکل صنفی تونس برای برکناری رئیس جمهور این کشور

به گزارش ابزار ایرانی، دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس،بزرگترین تشکل صنفی این کشور از رئیس جمهور تونس خواست استعفا دهد.

درخواست بزرگترین تشکل صنفی تونس برای برکناری رئیس جمهور این کشور

نور الدین الطبوبی، دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس در تبادل نظر با رادیو شمس اف ام این کشور شرایط فعلی کشورش را مشمئزکننده خواند و از قیس سعید، رئیس جمهور این کشور خواست استعفا دهد.

او خطاب به قیس سعید اظهار کرد: لطفا یا کشور را اداره کن و مورد اطمینان مردم باش، یا امانت را به صاحبش بازگردان، صاحب این امانت مردم تونس هستند و نهایت دموکراسی بازگرداندن امانت به صاحبش است.

الطبوبی در ادامه گفت: سیاستمدار مسؤول، با تجربه و امانت دار کشور کوشش می نماید در شرایط سخت فعلی کشور، مردم را کنار یکدیگر جمع نموده و شرایط عمومی را اصلاح کند نه برعکس.

دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس در حاشیه افتتاح دفتر منطقه ای اتحادیه کار در شهر المنستیر تاکید نمود: اعتقادی به میانجی گری ها ندارم و صحبت ها در این زمینه برای صاحبان کشور غیرقابل پذیرش هستند.

او اضافه نمود: در سایه شیوع ویروس کرونا و افزایش نرخ فقر و نیز افزایش مهاجرت های بی رویه به ایتالیا تونس هر روز در حال فروپاشی است.

الطبوبی در ادامه گفت: هیچ کسی در میهن پرستی، ذهنیت عملکرد مترقی، روشن فکری، روحیه ترقی و مسؤولیت پذیری از اتحادیه مشاغل پیشی نمی گیرد اما کشور به شیبی خطرناک رسیده که بر وخامت شرایط بهداشتی، آموزشی و سایر سطوح نمایان است.

این مسؤول تونسی در سرانجام تاکید نمود: ما صاحب خانه و شریک اصلی کشور هستیم نه میانجی، اتحادیه پیش از دولت استقلال تاسیس شد و منبع پیشنهاد، خوبی، سازندگی و پیشرفت باقی خواهیم ماند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "درخواست بزرگترین تشکل صنفی تونس برای برکناری رئیس جمهور این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بزرگترین تشکل صنفی تونس برای برکناری رئیس جمهور این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید