تمرینات هوازی برای بیماران قلبی مفید است

به گزارش ابزار ایرانی، محققان دریافتند، بیماران قلبی برای جلوگیری از حمله قلبی، سکته مغزی باید تمرینات هوازی بیشتری انجام دهند.

تمرینات هوازی برای بیماران قلبی مفید است

به گزارش ابزار ایرانی، نتایج یک آنالیز نشان داد، بیماران قلبی برای جلوگیری از حمله قلبی، سکته مغزی باید تمرینات هوازی بیشتری انجام دهند.

کارشناسان دریافتند، برای جلوگیری از حملات قلبی و مغزی و افزایش طول عمر، افراد سالم باید سطح فعالیت های هوازی خود را حفظ نمایند، در حالی که افرادی که دارای فاکتورهای خطر مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت هستند باید فعال تر شوند.

یک مطالعه عظیم نشان می دهد که افزایش سطح فعالیت در افرادی که فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت دارند، با کاهش احتمال حوادث قلبی و مرگ و میر همراه است.

این تحقیق در ESC Preventive Cardiology 2021، یک کنگره علمی آنلاین انجمن قلب و عروق اروپا (ESC) ارائه شده است.

محقق این پژوهش از هلند می گوید: تحقیقات قبلی نشان داد که بهبود فعالیت بدنی برای سلامتی مفید است. با این حال، این مطالعات در جمعیت عمومی اجرا شده است. در این مطالعه، ما علاقه مند بودیم تا ببینیم آیا در افرادی که دارای فاکتورهای خطر قلبی عروقی هستند مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت، اثرات مشابهی وجود دارد یا نه.

این مطالعه 88 هزار و 320 نفر را تحت آنالیز قرار داد. شرکت نمایندگان تحت معاینه فیزیکی قرار گرفتند و پرسشنامه هایی در خصوص تاریخچه پزشکی و سبک زندگی خود از جمله ورزش تکمیل کردند. پرسشنامه ها پس از تقریباً چهار سال تکرار شد.

شرکت نمایندگان در مطالعه با توجه به سطح فعالیت در ابتدا و چهار سال بعدی به پنج گروه تقسیم شدند: کاهش عظیم، کاهش متوسط ، بدون تغییر، بهبود متوسط و بهبود قابل توجه.

محقق این پژوه می گوید: مطالعه ما نشان می دهد که برای جلوگیری از حملات قلبی و مغزی و افزایش طول عمر، افراد سالم باید سطح فعالیت بدنی خود را حفظ نمایند، در حالی که افرادی که دارای عوامل خطر هستند باید بیشتر فعال شوند. ارتباطاتی که ما یافتیم حتی در افراد کم تحرک تر بارزتر بود؛ این نشان می دهد که افراد غیرفعال بیشترین سود را دارند.

برای جلوگیری از بیماری قلبی، دستورالعمل های اروپایی حداقل 150 دقیقه در هفته با شدت متوسط یا 75 دقیقه در هفته فعالیت بدنی هوازی با شدت شدید یا ترکیبی معادل را توصیه می نمایند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

به "تمرینات هوازی برای بیماران قلبی مفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات هوازی برای بیماران قلبی مفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید