آنچه از واکسن سه گانه باید بدانیم ، شماره اول نشریه آوای سلامت دانشگاه علوم پزشکی سراب منتشر شد خبرنگاران

به گزارش ابزار ایرانی، به همت انجمن علمی-دانشجویی بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی سراب، شماره اول نشریه علمی و دانشجویی آوای سلامت منتشر شد.

آنچه از واکسن سه گانه باید بدانیم ، شماره اول نشریه آوای سلامت دانشگاه علوم پزشکی سراب منتشر شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه ابزار ایرانی، به همت انجمن علمی-دانشجویی بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی سراب، شماره اول نشریه علمی و دانشجویی آوای سلامت منتشر شد.

در شماره اول نشریه علمی و دانشجویی آوای سلامت به مدیرمسئولی محدثه صدری و شورای سر دبیری سمیرا نظری، فاطمه موسوی، دلسوز عرفانی، سپیده سعیدی به آنالیز سلامت و بهداشت در دوران کرونا و راه های پیشگیری از کرونا پرداخته شده است.

از جمله موضوعاتی که در این نشریه مطالعه می کنید، می توان به تاثیر آموزش بهداشت در پیشگیری از بیماری ها و سلامت جامعه، دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کووید 19، آموزش استفاده از لوازم حفاظت فردی در اپیدمی بیماری ها برای کادر بهداشت و درمان، تاثیر ورزش بر پیشگیری بیماری 19-covid درسالمندان، توصیه های مراقبتی برای سالمندان در مقابله با ویروس کرونا، عوارض واکسن سه گانه و راه های کاهش آن، آنالیز تردید های مطرح شده پیرامون واکسن ها، رابطه ویتامین D با بیماری کووید 19 و آثار روانشناختی گسترش بیماری کووید 19 بر روی شرایط سامت روان افراد اشاره نمود.

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنچه از واکسن سه گانه باید بدانیم ، شماره اول نشریه آوای سلامت دانشگاه علوم پزشکی سراب منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از واکسن سه گانه باید بدانیم ، شماره اول نشریه آوای سلامت دانشگاه علوم پزشکی سراب منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید