تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در خوزستان اندیشیده شده است

به گزارش ابزار ایرانی، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در پی اعلام حضوری شدن مدارس در سراسر کشور تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در این استان اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در خوزستان اندیشیده شده است

کوروش مودت گفت: با روسای آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مدیران آکادمی ها جلسات و هماهنگی های لازم انجام و تجهیزات مورد احتیاج نیز تامین شده است.

او می گوید: برای سرویس های مدارس نیز با فرمانداران و شهرداری ها در سطح استان هماهنگی های لازم اجرا شده.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، با اعلام معاونت عمرانی استان به شهرداری ها، خدمات عمومی و ناوگان حمل و نقل نیز آماده ارائه خدمت به دانش آموزان هستند.

این مقام مسئول از معرفی پیمانکاران منطقه ها نیز برای ارائه سرویس های مدارس به دانش آموزان خبر دادو گفت: مشکل خاصی برای بازگشایی مدارس در خوزستان وجود ندارد.

آقای مودت می گوید: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک نیز الزامی است که به اولیاء و شورای انجمن اولیاء مدارس اعلام و گوشزد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزانی که بیماری زمینه ای داشته و دانش آموزان مبتلا به بیماری کرونا با مجوز پزشک و هماهنگی با مدیر مدرسه مانند گذشته باید از فضای مجازی و برنامه شاداستفاده نمایند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: به کلیه فرمانداران اعلام شده بنا بر اعلام احتیاج تقویم آموزشی تمامی پایه ها به استثناء پایه دوازدهم را از یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان نیز گفت: بازگشایی مراکز آموزشی خوزستان در پایه های ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی در حالی انجام می گردد که پوشش واکسیناسیون قابل قبول و حدود بیش از 95 درصد است.

ابزار ایرانی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در خوزستان اندیشیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در خوزستان اندیشیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید