والیبالیست های ابرکوهی با آخرین قوانین داوری آشنا شدند

به گزارش ابزار ایرانی، خبرنگاران/یزد با توجه به محدودیت و ممنوعیت های پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا، تعداد 50 والیبالیست ابرکوهی در قالب یک کارگاه بازآموزی با آخرین قوانین و مقررات داوری والیبال جهان آشنا شدند.

والیبالیست های ابرکوهی با آخرین قوانین داوری آشنا شدند

سید حبیب زارعی رئیس هیئت والیبال شهرستان ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ابزار ایرانی از برگزاری اولین دوره کارگاه بازآموزی و دانش افزایی آخرین قوانین و مقررات داوری والیبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی در شهرستان ابرکوه اطلاع داد.

وی اظهار کرد: این کارگاه با حضور 50 نفر از بانوان و آقایان علاقه مند و با حضور علی پوردهقان داور ملی والیبال ایران به منظور آشنایی داوران و ورزشکاران این رشته با آخرین قوانین و روشهای جدید داوری در سالن فجر مجموعه ورزشی شهید پوراکبری با رعایت اصول بهداشتی برگزار گردید.

زارعی اعلام کرد: این کارگاه با هدف آمادگی داوران و والیبالیست ها به همت هیئت والیبال شهرستان به مدت یک روز برگزار و در سرانجام گواهی شرکت در کارگاه برای شرکت کنندگان صادر شد.

وی به فعالیت هشت مدرسه والیبال (پنج مدرسه ویژه بانوان و سه مدرسه ویژه آقایان) نیز اشاره نمود و گفت: این مدارس تحت نظر مربیان مجرب مدیریت و رهبری می شوند؛ اما با توجه به شرایط و محدودیت و ممنوعیت های پیش آمده به واسطه شیوع کرونا که گریبان گیر تمامی رشته های ورزشی شده است، این مدارس را اندکی از رونق انداخته و در برنامه های آنان خلل ایجاد نموده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 700 والیبالیست در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و عظیم سالان در مدارس فوق الذکر تحت آموزش قرار دارند، تأکید کرد: یکی از نیازهای این رشته که در بین بانوان علاقه مندان بسیاری دارد، اختصاص سالن اختصاصی بانوان جهت برگزاری تمرینات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "والیبالیست های ابرکوهی با آخرین قوانین داوری آشنا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبالیست های ابرکوهی با آخرین قوانین داوری آشنا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید