تاکید برهم صالح بر همکاری بین المللی برای مقابله با چالش ها

به گزارش ابزار ایرانی، رئیس جمهوری عراق در ملاقات با سفرای خارجی بر ضرورت هماهنگی بین المللی برای مقابله با چالش های جهانی از جمله تروریسم و تحقق منافع مشترک تاکید نمود.

تاکید برهم صالح بر همکاری بین المللی برای مقابله با چالش ها

به نقل از سایت المیادین، برهم صالح، رئیس جمهوری عراق بر لزوم همکاری بین المللی در مقابله با چالش های مختلف جهانی و هماهنگی منطقه ای و بین المللی در کاهش شدت تنش ها و بحران ها و تقویت روابط با جامعه جهانی بر اساس همکاری و هماهنگی و تحقق منافع مشترک میان ملت ها تاکید نمود.

برهم صالح در این ملاقات استوارنامه علی رضا گونای، سفیر ترکیه، جنیرسو کالونک، سفیر فیلیپین، البروس کونتراچف، سفیر روسیه، لیبان شیخ محمود، سفیر سومالی، بهرام جان اعلایوف، سفیر اوزبکستان و حسن تاجو لیجاس، سفیر اتیوپی در بغداد را تحویل گرفت.

رئیس جمهوری عراق در ادامه گفت: چالش هایی مانند مقابله با تروریسم و افراط گرایی و بحران های بهداشتی و تغییرات آب و هوایی و حفاظت از محیط زیست، چالش هایی مشترک است که باید با هماهنگی و همکاری مشترک آنها را حل کرد.

برهم صالح در سرانجام گفت: عراق به وسیله تقویت فرصت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف و تبادل تجربیات فرهنگی و علمی به دنبال ساخت و ساز و بازسازی است.

رئیس جمهور عراق در سرانجام گفت، بغداد از برقراری روابط متوازن برای کاستن از تنش های منطقه ای و بین المللی و هماهنگی برای مقابله با چالش های تروریستی و تغییرات آب و هوایی حمایت می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تاکید برهم صالح بر همکاری بین المللی برای مقابله با چالش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید برهم صالح بر همکاری بین المللی برای مقابله با چالش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید