با تعدادی از شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان آشنا شویم

به گزارش ابزار ایرانی، نوع زندگی، مکان زندگی و هر چه که مربوط به زندگی میلیاردرهای جهان است، همیشه مورد توجه عامه مردم، شبکه های اجتماعی و روزنامه های زرد بود. با ما در مقاله شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین شهرهای مورد علاقه میلیاردرهای جهان آشنا کنیم.

با تعدادی از شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان آشنا شویم

لیست مطالب

هنگ کنگ و لی کا شینگمسکو و آلکسی موداشفپکن و ژانگ یمینگنیویورک و مایکل بلومبرگشنژن و میلیاردهای هم سطحشانگهای و کالین هوآنگهانگژو و شونگ شانشانلندن و لن بلاواتنیکسانفرانسیسکو و داستین موسکویتزمومبای و موکش آمبانی

هنگ کنگ و لی کا شینگ

ثروتی معادل 448 میلیارد دلار، جمع ثروت 80 میلیاردر شهر هنگ کنگ است. تاجر بازنشسته این شهر، لی کا شینگ با 34 میلیارد دلار ثروت پولدارترین ساکن این منطقه بتعداد می آید.

مسکو و آلکسی موداشف

روابط حسنه با ولادیمیر پوتین، یکی از مواردی است که بین هر 79 میلیاردر این شهر مشترک است. آلکسی موشادف با 29 میلیارد دلار، ثروتمندترین مرد مسکو هست. با احتساب این تاجر فولاد، 79 میلیاردر با ثروتی بالغ بر 420 میلیارد دلار در مسکو بسر می برند.

پکن و ژانگ یمینگ

برابر با آمار سال 2021 میلادی، 484 میلیارد دلار در پکن وجود دارد که به 100 میلیاردر اختصاص می یابد. مالک شرکت تیک تاک، آقای ژانگ یمینگ با 38 میلیارد دلار ثروت هم در پکن زندگی می نماید.

نیویورک و مایکل بلومبرگ

با اینکه در سال 2021 تعداد میلیاردرهای نیویورک افزایش یافت، اما در رده شهرهای مورد علاقه میلیاردرهای جهان با یک رتبه کاهش، در رده دوم تکیه زد. 99 میلیاردر ساکن نیویورک دارای ثروتی معادل 560 میلیارد دلار هستند و 59 میلیارد دلار آن برای مایکل بلومبرگ است.

شنژن و میلیاردهای هم سطح

از دیگر شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان، شنژن بوده و 68 میلیاردر با جمع ثروت 415 میلیارد دلار در آن زندگی می نمایند.

شانگهای و کالین هوآنگ

کالین هوآنگ، ایجاد نماینده شرکت تجارت الکترونیک با 55 میلیارد دلار ثروتمندترین ساکن شانگهای بحساب می آید. شانگهای یکی از شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان بوده و 260 میلیارد دلار ثروت این افراد است.

هانگژو و شونگ شانشان

مالک کارخانه آب معدنی و داروسازی با ثروتی بالغ بر 95 میلیارد دلار، آقای ژونگ شانشان بوده که مقیم شهر هانگژو با 47 میلیاردر است. ثروت این افراد جمعا 270 میلیارد دلار هست.

لندن و لن بلاواتنیک

یکی دیگر از برترین شهرهای مورد علاقه میلیاردرها، لندن است با 63 ساکن میلیاردر که 316 میلیارد دلار ثروت دارند. 32 میلیارد دلار اندازه ثروت لن بلاواتنیک، پولدارترین عضو این شهر بارانی است.

سانفرانسیسکو و داستین موسکویتز

یکی دیگر از شهرهای موجود، سانفرانسیسکو با 37 میلیاردر و ثروت 90 میلیارد دلاری آنهاست. صاحب 2 و 3 دهم درصدی فیسبوک، داستین موسکویتز بوده و در این شهر سکونت دارد.

مومبای و موکش آمبانی

آخرین شهر با ثروتی معادل 149 میلیارد دلار برای 38 میلیاردر، شهر مومبای هند است. پالایشگاه جام نگر با 84 میلیارد و 500 میلیون دلار به موکش آمبانی اختصاص دارد که پولدارترین ساکن این شهر است.

منبع: همگردی

به "با تعدادی از شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از شهرهای محبوب میلیاردرهای جهان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید