گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری ارائه شد

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - خزانه داری کل وزارت امور مالی و دارایی از ارائه گزارش سال 1399 بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری اطلاع داد.

گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری ارائه شد

وزارت اقتصاد بیان کرد که این گزارش پس از ارائه به رئیس جمهور، به همراه لایحه بودجه سال 1401 کل کشور به مجلس شورای اسلامی ارسال می گردد.

متن کامل اطلاعیه خزانه داری کل کشور بدین توضیح است: در اجرای حکم بند (پ) ماده (1) قانون برطرف موانع فراوری رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی آن موضوع تصویب نامه شماره 61240/ت52230 هـ مورخ 17/5/1394 هیئت وزیران، گزارش سالانه بدهی ها و مطالبات دولت برای سال 1399، به منظور ارایه به مجلس شورای اسلامی به همراه لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، در خزانه داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی های عمومی و روابط مالی دولت) تهیه و با امضای وزیر محترم امور مالی و دارایی برای رییس جمهور محترم ارسال گشت.

در اجرای تکالیف قانونی ماده (1) قانون یاد شده از آبان ماه سال 1394 تا به امروز بالغ بر بیست و نه (29) فقره گزارش جامع بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی حسب مورد در مقاطع سه ماهه (فصلی) و سالانه به وسیله مرکز مدیریت بدهی های عمومی و روابط مالی دولت و با همکاری ادارات کل امور مالی و دارایی استان ها تهیه و برای ارسال به مراجع قانونی ذیربط برای رییس جمهور محترم ارسال شده است. این گزارش ششمین گزارش سالانه در اجرای حکم بند (پ) مـاده مذکور می باشد و بعلاوه در اجرای بند (ب) همان ماده 23 فقره گزارش فصلی نیز در مقاطع سه ماهه تهیه و ارسال شده است.

شایان ذکر است از سال 1395 تا به امروز در اجرای بخشنامه شماره 136151/57 مورخ 26/7/1395 خزانه داری کل کشور بیش از 500ر141 فقـره گزارش از بیش از 500ر3 نقطه گزارشگری (دستگاههای اجرایی) به صورت الکترونیکی به وسیله سامانه مدیریت اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت گشته که مبنای تهیه گزارش های جامع فصلی و سالانه است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش بدهی ها و مطالبات دولت به رئیس جمهوری ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید