نخست وزیر انگلیس قرنطینه شد

به گزارش ابزار ایرانی، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به بیماری کووید - 19 مبتلا شد.

نخست وزیر انگلیس قرنطینه شد

دفتر نخست وزیر انگلیس بیان نمود نتیجه آزمایش ابتلای بوریس جانسون به ویروس کرونا مثبت بوده است و او علائم خفیف ابتلا به بیماری را تجربه می کند.

بوریس جانسون: به کرونا مبتلا شده ام و خودم را قرنطینه کرده ام

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: در طول 24 ساعت گذشته، علائم خفیف بیماری در من ایجاد و نتیجه آزمایش ویروس کرونا من، مثبت شده است.

من اکنون خودم را قرنطینه کرده ام و همزمان با ادامه مبارزه ما با این ویروس، به هدایت فعالیت های دولت از طریق ویدیو کنفرانس ادامه خواهم داد. در کنار یکدیگر، این {ویروس} را شکست خواهیم داد.

بیشتربخوانید:بوریس جانسون کرونا گرفت

جانسون در پیام تصویری منتشر شده بر روی صفحه توئیتر خود نیز گفت: می خواهم شما را در جریان موضوعی قرار دهم که امروز رخ داده و آن هم این است که نشانه های خفیف ویروس کرونا، یعنی تب و سرفه مداوم در من بروز کرده است. به توصیه پزشکان، آزمایش دادم که نتیجه آن مثبت شد. بنابراین، خودم را قرنطنیه کرده و به دورکاری از خانه روی آورده ام. این کاملاً کار درستی است که باید انجام داد. اما تردیدی نداشته باشید که به لطف فناوری مدرن، می توانم کماکان با همه اعضای تیم خود ارتباط داشته باشم و مبارزه ملی با ویروس کرونا را هدایت کنم.

می خواهم از همه دست اندرکاران و مهم تر از همه، کادر خدمات درمانی کشورمان تشکر کنم. تجربه بسیار تأثیرگذاری بود که دیشب در مراسم تشویق ملی برای مراکز درمانی حضور داشته باشم. اما فقط مراکز درمانی نیستند، بلکه پلیس، کارکنان تأمین اجتماعی و معلمان نیز تلاش می کنند و تلاش ملی حیرت آوری را از سوی مراکز دولتی و همچنین تک تک شهروندان انگلیس که داوطلب شده اند، شاهد هستیم. ششصد هزار نفر برای مشارکت در تلاش ملی برای حفاظت از مردم در برابر پیامد های ویروس کرونا داوطلب شده اند. از شما تشکر می کنم. ما این مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت. ما، این ویروس را در کنار یکدیگر شکست خواهیم داد.

آزمایش بوریس جانسون مثبت اعلام شد

شبکه تلویزیونی بی بی سی نیز بیان نمود آزمایش کرونای بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس مثبت بوده است.

لورا کانسبرگ، خبرنگار سیاسی بی بی سی در این باره گفت: ما لحظاتی قبل دریافتیم که آزمایش بوریس جانسون مثبت بوده است. جانسون فهمیده که علائم خفیفی دارد و در نتیجه خود را قرنطینه خواهد کرد، اما همچنان مسئولیت مقابله با ویروس کرونا را در دولت انگلیس برعهده خواهد داشت. بدیهی است که این یک لحظه بسیار حیاتی است. البته بوریس جانسون با دانشمندان و کسانی که در زمینه مدیریت بحران در دولت سخت در تلاشند در تماس نزدیک بوده است. جانسون علائم خفیفی دارد و فهمیده که خودش هم به این ویروس مبتلا شده است.

مجری از لورا کانسبرگ پرسید: آیا ممکن است جزئیات بیشتری در مورد زمان انجام این آزمایش و ماهیت علائم او بیان کنید؟

خبرنگار گفت: ما هنوز نمی دانیم. ما نمی دانیم که چه روزی او این آزمایش را انجام داده است.

مجری شبکه در ادامه به پیام توئیتری جانسون اشاره کرد.

جانسون در پیام خود گفته است: طی 24 ساعت گذشته، من شاهد علائم خفیفی بودم و نتیجه آزمایشم مثبت است. حال من خودم را قرنطینه کرده ام، اما همچنان از طریق ویدیو کنفرانس، هدایت پاسخ دولت به ویروس کرونا و مقابله با آن را برعهده دارم. ما در کنار هم این ویروس را شکست خواهیم داد. در خانه بمانید.

کرونا نخست وزیر انگلیس را خانه نشین کرد

پس از اعلام تست مثبت کرونای بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، وی گفت: در خانه خود را قرنطینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از لندن؛ بوریس جانسون دقایقی پیش با ارسال پیام ویدیویی که از رسانه های این کشور پخش شد، تلاش کرد به مردم اطمینان دهد وظایفش را به عنوان رئیس دولت پیگیری می کند.

وی در این پیام از کارکنان بهداشت و درمان که از دیشب به او خدمت کرده و مشاوره داده اند، قدردانی کرد.

جانسون در این پیام گفت: همچنان مدیریت مبارزه ملی با ویروس کرونا را برعهده خواهد گرفت.

وی از مردم نیز خواست برای مبارزه با کرونا و برای حفظ جان خود و دیگران در خانه بمانند.

بوریس جانسون که تا کنون چند بار ازدواج کرده است همسر جدیدش باردار است و قرار شد از خانواده جانسون همچون کارکنان دفتر نخست وزیری تست کرونا گرفته شود.

این در حالی است که مقامات بهداشت و درمان انگلیس در پی درخواست افرادی که دارای علایم شدید بیماری کرونا بودند و حتی زنان بارداری که دچار علایم این بیماری شده اند و حتی حاضر بودند با هزینه خود تست کرونا از آنان گرفته شود، موافقت نکردند و مسوولان بیمارستان ها درخواست مصرانه آن ها را رد می کنند و می گویند تنها از افرادی که دچار بیماری حاد شده و بستری شده اند، تست کرونا گرفته می شود.،صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

به "نخست وزیر انگلیس قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر انگلیس قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید