نخستین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی شروع به کار کرد

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - اولین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی در مراسمی با حضور تعدادی از بانوان فعال و دارای کسب و کار و بعلاوه تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، کانون کارفرمایی کشور، وزارت تعاون و صنعت و معدن و تجارت شروع به کار کرد.

نخستین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی شروع به کار کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی مرجان هوشیار از کارآفرینان حوزه بازرگانی، مؤسس و رئیس این انجمن؛ ارتقاء سطح کیفی و کمی آگاهی و دانش بانوان کارفرما و بعلاوه توانمند سازی هم راستا با استانداردهای روز جهان را از اهداف ایجاد و تشکیل این انجمن خواند.

محمد عطاردیان رئیس پیشین کانون عالی کارفرمایی کشور، به پیشینه و صندلی کانون عالی کارفرمایی در سطح جهانی و ملی اشاره و بر پایدار سازی تشکل های صنفی تاکید نمود.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ همه ما باید دست به دست هم دهیم تا با بهتر کردن شرایط در جامعه و حمایت بیشتر از زنان، به آن ها در جهت کارآفرینی یاری کنیم و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی استعداد آن ها و رونق شرایط مالی کشور باشیم.

بعلاوه محمدرضا سیفی دبیر کانون عالی کارفرمایی کشور؛ به همین دلیل کانون کارفرمایی را بزرگترین تشکل مالی و نماینده ایران در ILO نامید.

یارعلی مشاور انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی ؛ که سال هاست در زمینه آموزش و مشاروه کسب و کار و توانمند سازی شرکت ها و کسب و کارهای نو پا فعالیت دارند؛ ورود موثر زنان به این تشکل ها و انجمن های صنفی شروع تغییرات و جهش های بزرگ در حل مسائل و چالش های حوزه تخصصی آنان در سطوح مختلف جامعه خواهد بود.

فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران ؛ زنان را تأثیرگذار در اقتصاد جامعه دانست و نادیده گرفتن این قشر جامعه در اقتصاد را فاجعه بار خواند.

خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی و مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران هم در این جلسه گفت: زمان حضور هیجانی بانوان در عرصه های خاص در جامعه گذشته است.

وی اضافه نمود: حضور زنان در همه عرصه ها و استفاده از توانمندی بانوان تنها با هماهنگی و سپردن صحیح صندلی ها به افراد توانمند مؤثر خواهد بود.

در ادامه این جلسه؛ عصمت قانعی از دیگر اعضاء مؤسس و هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی و از کارآفرینان و تولیدکنندگان صنایع غذایی اظهار کرد: تشکل ها راه برون رفت بانوان صنعتگر از مشکلاتی است که پیش رو دارند.

مهلا زمانی پیشکسوت صنعت مد و لباس از فعالیت بانوان در این زمینه و از ایجاد موزه لباس های ایرانی سخن گفت.

میترا مبین از دیگر کارآفرینان بازرگان و بعلاوه از مؤسسان این انجمن با آرزوی همکاری و هماهنگی بانوان در تشکل ها بانوان را رکن اساسی اقتصاد جوامع دانست.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نخستین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال مالی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید