فهرست قیمت برترین برند دزدگیر اماکن

به گزارش ابزار ایرانی، دزدگیر اماکن با کارایی بسیار ساده و البته خاص به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی ساختمان های اداری ، تجاری و مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها، بانک ها، مکان های حفاظتی و ... می باشد. در واقع با بهره گیری از انواع دزدگیر اماکن می توانید از بروز خطرهای احتمالی برای محیط زندگی و محل کار خود جلوگیری نمایید.

فهرست قیمت برترین برند دزدگیر اماکن

انواع سارقگیر اماکن:

  1. سارقگیر کلاسیک
  2. سارقگیر اماکن بتا
  3. سارقگیر اماکن فایروال
  4. سارقگیر اماکن سایلکس

بسته به نوع ساختمان ، شرکت ، محل کار و منزل و ... با تشخیص خطر ، شما را آگاه ساخته ، این مدل اعلام می تواند به صورت آژیر بلند و همگانی باشد و به وسیله تماس تلفنی و یا تلفن کننده به شما اطلاع رسانی خواهد شد .

عملکرد سارقگیر اماکن :

عملکرد اصلی سارق گیر اماکن جهت امنیت و بالابردن آرامش در مکان هایی مانند منازل ، کارخانه ها ، انبارها ، مکان های نظامی و … می باشد، همان طور که در بالا اشاره کردیم، این مدل سارقگیر ها دارای یک حسگر است که قابلیت تشخیص ضربه و حرکت را داشته و در صورت بروز ضربه و یا حرکت، سارقگیر ها فعال شده و هشدار می دهند .

هشدار نیز به صورت پخش آژیر و یا تماس (اگر روی خط تلفن ست نموده باشید) با تعریف شملاره به دستگاه (20-2 شماره تلفن) می باشد.

سارقگیر اماکن در دو مدل تلفن ثابت و یا سیم کارتی همان طور که در بالا اشاره کردیم طراحی شده است ، به این صورت که به وسیله قرار گیری سیم کارت می تواند به وسیله sms و یا حتی تماس تلفنی شخص را آگاه سازد اما صفحه اصلی سیستم باید در مجاورت منبع انرژی و یک خط تلفن نصب گردد.

برای اینکه سیستم شما رد زمان قطع شدن برق نیز به راحتی کار کند باتری در نظر گرفته شده است که اصولا این باتری تاریخ انقضای دو ساله دارد . شایان ذکر است بدانید به سیستم سارق گیر اماکن می توانید حس گر نشت گاز ،دوربین های مدار بسته ، حس گر اعلام حریق را اتصال نمایید .

برای کنترل فضاهای وسیع از چشمی های خطی حساس به حرکت استفاده می گردد. برای حفاظت از پنجره ها و درب ها از حسگر شوک (شوک سنسور) و حسگر تشخیص صدا استفاده می گردد.

خرید محصولات و تجهیزات ساختمانی از الکتروبرتر:

فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر نمایندگی مجاز فروش، ایفون تصویری تابا، جک پارکینگ سیماران و … محصولات و تجهیزات خود را از جمله سارقگیر اماکن را با گارانتی و خدمات پس از فروش و تضمین اصالت کالا ارائه می دهد.

جهت مشاوره و اطلاع از مشخصات خرید و قیمت جک پارکینگی، مشخصات خرید و قیمت سارقگیری اماکن و … می توانید با همکاران ما در واحد فروش به وسیله تماس تلفنی در ارتباط باشید.

منبع: فرارو

به "فهرست قیمت برترین برند دزدگیر اماکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست قیمت برترین برند دزدگیر اماکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید