عکس ، تماس حیرت انگیز دختر بچه 8 ساله با ایستگاه فضایی با این وسیله!

به گزارش ابزار ایرانی، ایزابلا پین هشت ساله آنقدر خوش شانس بود که توانست به وسیله رادیو آماتور پدرش با ایستگاه فضایی تماس بگیرد.

عکس ، تماس حیرت انگیز دختر بچه 8 ساله با ایستگاه فضایی با این وسیله!

به گزارش ابزار ایرانی به نقل از زومیت، ایزابلا پین دختر هشت ساله بریتانیایی آنقدر خوش شانس بود که به وسیله رادیو آماتور پدرش پیروز به برقراری ارتباط با ایستگاه فضایی شد. کیل لینگرن فرمانده خدمه ماموریت SpaceX Crew-4 به این تماس پاسخ داد. ایزابلا نام و سن خود را به فضانورد ناسا گفت و درنهایت برای پاسخ به این تماس تشکر کرد.

ایزابلا می گوید هنگامی که تماس برقرار شد، احساس نموده که به رویای خودش رسیده است. تماس و مکالمه او با فضانورد ناسا حدود 45 ثانیه طول کشید. فضانورد پس از آنکه ایزابلا خودش را معرفی کرد، به او گفت: به ایستگاه فضایی بین المللی خوش آمدید. ایستگاه فضایی بین المللی، بفرمایید.

در نهایت لینگرن از پین بابت این همه ذوق و علاقه تشکر کرد و پین نیز برای او پروازی ایمن را آرزو کرد.

پدر ایزابلا در پاسخ به سوالی در توییتر درباره نحوه اتصال رادیو آماتور او به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) گفت: مجموعه ای از شرایط خاص وجود دارد که به یاری آن می توانید با یک فضانورد صحبت کنید. این کار دانش کمی احتیاج دارد، اما برقراری ارتباط بیشتر به شانس شما برمی شود.

  • نتیجه گیری جالب کنگره آمریکا درباره بشقاب پرنده ها | خدا کند سلاح های خارجی نباشند!

پدر ایزابلا زمانی را به یاد می آورد که ایزابلا دو ساله بود و روی زانوی او می نشست تا صحبت دانش آموزان مدرسه Wellesley House با فضانوردان در ایستگاه فضایی را دیدن کند - رویدادی که پدر مسئول سازماندهی آن بود. اما حالا ایزابلا خودش شانس صحبت کردن به صورت مستقیم با فرمانده پرواز اسپیس ایکس را داشته است.

تصاویر ثبت شده از ایزابلا پس از برقراری تماس نشان می دهد که چقدر شاد است. لینگرن درباره این ارتباط توییت کرد: من با استفاده از ایستگاه رادیویی آماتور ARISS برای صحبت با دیگر ایستگاه های رادیویی آماتور استفاده نموده ام. اما این که مخاطب من یک دختر هشت ساله بود، واقعا مرا به وجد آورد.

لینگرن از سال 2009 در ناسا فعالیت می نماید و این دومین ماموریت او به فضا برای حضور در ایستگاه فضایی است. او اولین بار در ژوئیه تا دسامبر 2015 در فضا حضور داشت و یک هدایت فضایی را به نام خود ثبت کرد. این ایستگاه تا سال 2031 به صورت رسمی به فعالیت خود در فضا انتها می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، تماس حیرت انگیز دختر بچه 8 ساله با ایستگاه فضایی با این وسیله!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تماس حیرت انگیز دختر بچه 8 ساله با ایستگاه فضایی با این وسیله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید