عرضه سهام شهروند در بورس

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - در مراسم تودیع و معارفه مدیر فروشگاه بهرود، علی محمد وحید کریمی مدیر عامل شرکت شهروند، از مقدمات حضور این شرکت به بازار بورس و سرمایه، تا پایان سال اطلاع داد.

عرضه سهام شهروند در بورس

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از شرکت شهروند، علی محمد وحید کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شهروند بهرود، ضمن قدردانی از زحمات رامین احمدی مدیر سابق این فروشگاه، از شرایط سخت و گسیخته کنونی که با ابهامات بسیاری همراه شده و بر فعالیت های مالی عموم بنگاه ها سایه افکنده است، یاد کرد و اضافه نمود: با درک کامل این شرایط، اتخاذ نگاهی هوشمندانه و حرکت های مقاوم سازانه نسبت به ناملایمات کنونی می توان، از یکنواختی و سکون فعلی خارج شد و با توجه به عوامل متغیر هرروزه و ضرورت هایی که برای مدیریت شهروند به آن ها احتیاج داریم، چابک تر از گذشته به نتایج قابل قبولی دست یافت.

وحیدکریمی در ادامه با تاکید بر تغییر روش ها، منش و نگاه جاری به شرایط حاکم مالی، تحقق مولفه های تغییر و تحول در مدیریت مجموعه ای همچون شهروند را در سایه همت و حمایت جمعی مدیران و کارکنان این شرکت عملی دانست و توضیح داد: با توجه به رقبای ریز و درشتی که هر روزه در اطرافمان شاهد هستیم و باوجود امکانات و فضای عظیمی که داریم، احتیاجمند آن هستیم تا پتانسیل و ظرفیت های روح یک بنگاه استاندارد و پیشرو را به صورت بالقوه به کار گیریم تا در این صحنه رقابت، پیروزمندانه ظاهر شویم.

وی در ادامه از مؤلفه های مهمی که برای مدیریت شهروند در نظر گرفته شده یاد کرد و اظهار کرد: گام اصلی و ریشه ایِ کنونی، سوق دادن شهروند به بازار سرمایه و بورس است که اهمِ فعالیت های کارگروه های متمرکز در این شرکت را به خود اختصاص داده است.

وحید کریمی به مراحل عقد قرارداد، حسابرسی ها و تدوین لایحه بورسی شدن شهروند و ارائه به شورای شهر تهران اشاره نمود و اضافه نمود: بقاء، رشد و آتیه شهروند در پی رعایت الزامات استاندارد بنگاه داری با ورود این مجموعه به بازار بورس محقق شده و پوست اندازی و شفافیت عملکرد این شرکت زمینه ساز پیروزی در عرصه رقابت بنگاه های مالی کشور خواهد بود.

علی محمد وحیدکریمی شناسایی صندلی رقبای جدی شهروند را لازم دانست و گفت : اصلاحات درون سازمانی از سطح فروش، چیدمان، بهره گیری مناسب از فضا تا جلب رضایت و خلق آرامش در ذهن مشتریان و ارتقاء فرهنگ خرید آنان در این مجموعه ملاک رقابتی و نقطه هدف این شرکت را تشکیل داده و این مهم در سایه همت و همکاری مضاعف تک تک پرسنل و نیروی انسانی این شرکت تجلی خواهد یافت.

وی با اشاره به بازیگردانی بخش خصوصی در این صنعت توضیح داد، در شهروند کنونی، حذف نگاه مالکیتی، کنار گذاشتن کسب و کار رانتی، شناسایی هزینه های پنهان و بهره گیری از ساز و کار حرفه ای در ترمیم، بهبود و خلق استانداردهای لازم موثر بوده و همچنین استفاده هوشمندانه از تجارب، داشته ها، نیروی انسانی و سهامدار با هویت و قوی می تواند زمینه ساز سوددهی و رشد چشمگیر شهروند در آینده پیش رو باشد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در ادامه با تاکید بر تعهد اخلاقی و عملکرد اجتماعیِ درخور، تمرکز بر فعالیت حرفه ای را در هموارسازی راستا ارتقاء و رشد لازم دانست و بیان نمود: از حواشی و هر آنچه که ما را از راستا پیشرفت دور می نماید و به استهلاک و فرسودگی دامن می زند، دوری کنید و با پر رنگ کردن اشتراکات، همیاری، سختکوشی، به جبران عقب ماندگی ها بپردازید. در این راستا از همکارانم میخواهم تا به دنبال تفرق، کاستی ها و شبهه پراکنی نباشند تا بتوانیم با تزریق روحیه مثبت و کوشش مضاعف، شاهد نشاط و بالندگی هرچه بیشتر شهروند باشیم.

وحیدکریمی در خاتمه با اشاره به صندلی ویژه شهروند بهرود مدیر جدید این مجموعه را سعید صفرزاده معرفی کرد و از وی خواست تا با پویایی بیشتر در کار تیمی این فروشگاه، علاوه بر ارتقاء سطح خدمات مشتری مدار، به جذاب تر کردن سطح فروش و مدیریت سود و زیان و هزینه های جاری این شعبه توجه بیشتری گردد تا شاخص هایی که به طور جدی، برای ارزیابی فروشگاها در حال انجام هستند، شهروند بهرود را در صندلیی که شایسته آن است بیابند.

در حاشیه این مراسم، غلامعلی پیر حبشی، رامین احمدی و سعید صفرزاده با اشاره به تغییرات عظیم و اساسی ای که شهروند شاهد آن است، آمادگی کامل خود را در اجرای اهداف مدیریت و چشم انداز کلان این مجموعه اعلام نمودند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عرضه سهام شهروند در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سهام شهروند در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید