صوفی زاده: انتظار داشتیم تهران در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد

به گزارش ابزار ایرانی، لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: از هیئت تهران انتظار داشتیم در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد.

صوفی زاده: انتظار داشتیم تهران در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی ابزار ایرانی، لیلا صوفی زاده در سرانجام جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: مسابقات فصل گذشته ناتمام ماند، به همین دلیل برنامه ریزی ها برای فصل جدید با حساسیت بیشتری انجام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: برنامه مسابقات سال جاری متفاوت از سال های گذاشته شد و تیم ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو گروه و به صورت رفت و برگشت رقابت خواهند کرد. امیدوارم این مسائل رفع شده، سلامت به جامعه و تمام دنیا برگردد و ورزش در صندلی خود برای نشاط جامعه ایفای نقش کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره مشکل استان تهران و اینکه چرا در فوتبال هیچ تیمی ندارد، گفت: از تهران انتظار داشتیم همان طور که تیم های صاحب نامی در بخش مردان دارد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نموده اند در بخش بانوان نیز تیمداری کند، اما می بینیم تیم های شرکت کننده در بخش بانوان از شهرستان ها هستند. کرمان و اصفهان در این زمینه پیشرو هستند که چهار تیم دارند. شهرهای دیگر بضاعت تهران را ندارند، اما در کنار تیم بانوان شان هستند.

صوفی زاده در خصوص حضور بانوان در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: در آخرین جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که آنلاین بود، قرار شد از سال 2023 جام باشگاه های آسیای بانوان برگزار گردد. این مسابقات در سه مرحله انجام می گردد که مرحله اول آن در سال 2019 با حضور کشورهای ژاپن، استرالیا، چین، کره برگزار گردید. قرار بود مرحله دوم در سال 2020 برگزار گردد که به سال 2021 موکول شد و مرحله سوم نیز سال 2022 خواهد بود. بعد از آن در سال 2023 مسابقات به صورت رسمی برگزار می گردد که پیگیر حضور یک نماینده از ایران در این مسابقات هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صوفی زاده: انتظار داشتیم تهران در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صوفی زاده: انتظار داشتیم تهران در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید