سونی از رنگین کمان پلی استیشن رونمایی کرد، عکس

به گزارش ابزار ایرانی، سونی مجموعه رنگ های نوی را برای کنسول پلی استیشن5 خود معرفی نموده است. این مجموعه نو که Deep Earth Collection نام دارد، ظاهراً از رنگ های زیبا و قدرتمند موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفته است.

سونی از رنگین کمان پلی استیشن رونمایی کرد، عکس

به گزارش خبرگزاری ابزار ایرانی ، سه رنگ در این مجموعه سونی وجود دارد: قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره ای استرلینگ. رنگ قرمز آتشفشانی نسبت به مجموعه قرمز کیهانی که قبلاً اعلام شده بود، سایه ای از قرمز روشن تری است که رنگی سرخابی در آن داشت. رنگ نو بعلاوه دارای روکش فلزی است که به آن درخشندگی بیشتری می دهد.

آبی کبالت بعلاوه سایه عمیق تری از آبی که قبلا در Starlight Blue اعلام شده بود، دارد و دارای طیف هایی از بنفش در آن است. مانند قرمز، آبی کبالت دارای روکش فلزی است. و در نهایت، نقره ای استرلینگ فقط یک نقره ای براق ساده با همان روکش فلزی دو رنگ دیگر است.

مانند مجموعه قبلی گزینه های رنگی در مجموعه Deep Earth تنها به عنوان پوشش ها و کنترلرهای اختیاری برای دارندگان در دسترس خواهد بود، به این معنی که نمی توانید یک کنسول PS5 نو با این رنگ ها بخرید. قیمت هر کاور اختیاری 60 دلار و برای کنترلرهای 75 دلار است. پیش سفارش ها از 4 اکتبر شروع می گردد، قرمز آتشفشانی و آبی کبالت از 3 نوامبر 2023 و نقره استرلینگ در 26 ژانویه 2024 در دسترس خواهند بود.

منبع: gsmarena

58323

منبع: خبرآنلاین

به "سونی از رنگین کمان پلی استیشن رونمایی کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از رنگین کمان پلی استیشن رونمایی کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید