بازی Scorn پاییز امسال به پلی استیشن 5 می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش ابزار ایرانی، استودیوی Ebb Software به تازگی از زمان انتشار بازی ترسناک و اول شخص Scorn روی پلی استیشن 5 خبر داده است.

بازی Scorn پاییز امسال به پلی استیشن 5 می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این بازی که به خاطر محیط پسا آخرالزمانی و بایوپانکی خود با الهام از آثار اچ .آر. گیگر شناخته شده است، به وسیله استودیویی صربستانی توسعه داده شده و به طور انحصاری روی پلتفرم های مایکروسافت در سال 2022 منتشر شد. این بازی با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و به طور قابل توجهی مورد توجه نهاده شد. حال در کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن، تریلر تازهی منتشر شد که از عرضه این بازی روی تازهترین کنسول بازی سونی خبر می دهد.

این تریلر بخش هایی از گیم پلی را به نمایش گذاشته و بازیکن را در حال کاوش در هزارتوها، مقابله با دشمنان عجیب و غریب مختلف و بالا رفتن از منظره ها خاص نشان می دهد. بعلاوه قبل از سرانجام، نگاهی اجمالی به نسخه دلوکس فیزیکی بازی دارد که شامل یک نسخه از بازی، یک استیل بوک مجذوب کننده، یک آرت بوک دیجیتال و یک کپی از موسیقی متن هیجان انگیز بازی می گردد. علاوه بر این، هیچ تغییر قابل توجهی برای این نسخه تازه اعلام نشده است و ظاهرا شاهد یک پورت ساده هستیم.

هرچند این امکان وجود دارد که برطرف اشکالات و بازبینی های نسخه 1.1.8.0 از همان ابتدا در این نسخه لحاظ شوند، اما با توجه به اینکه گرافیک بازی با وجود سخت افزار قدرتمند پلی استیشن 5 چندان متفاوت از نسخه اصلی به نظر نمی رسد، بازیکنان نباید انتظار تغییرات زیادی را از نسخه تازه داشته باشید.

لازم به ذکر است که اسکورن با وجود تحسین بیشتر منتقدان، بازخوردهایی منفی را در جنبه هایی نظیر مبارزات و پازل ها دریافت کرد و بعضی آن را به عنوان یک کل کوبیدند. با توجه به این موضوع به احتمال زیاد، در دسترس قرار دادن بازی در پلتفرم های بیشتر، بر نظر بازیکنان تاثیر چندانی نخواهد گذاشت، به خصوص به این علت که نسخه پلی استیشن 5 آن تغییر خاصی نداشته است.

بازی Scorn در پاییز امسال روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Scorn پاییز امسال به پلی استیشن 5 می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Scorn پاییز امسال به پلی استیشن 5 می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید