رئیس سابق یوونتوس: رونالدو قرار بود به مادر بیمارش سر بزند نه اینکه مدام داخل استخر از خودش عکس بگیرد!

به گزارش ابزار ایرانی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از تصمیمی که این باشگاه در خصوص ستاره پرتغالی اش اتخاذ نموده راضی نیست و آن را باعث بروز جنجال در تیم تورینی دانست.

رئیس سابق یوونتوس: رونالدو قرار بود به مادر بیمارش سر بزند نه اینکه مدام داخل استخر از خودش عکس بگیرد!

به گزارش ابزار ایرانی و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، جووانی کوبولی جیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از مسئولان این باشگاه به دلیل اینکه به کریستیانو رونالدو اجازه دادند از قرنطینه خارج گردد به شدت انتقاد کرد.

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا سه تن از بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس، دیگر اعضای این باشگاه همگی در قرنطینه به سر می برند، اما در این میان برخی از آنها مانند کریستیانو رونالدو، سامی خدیرا، داگلاس کاستا و میرالم پیانیچ ترجیح داده اند از ایتالیا خارج شوند و در کشورهای خود دوران قرنطینه را سپری نمایند.

در این میان کریستیانو رونالدو زودتر از سه نفر دیگر و به دلیل بیماری مادرش به پرتغال سفر کرد تا از او عیادت کند. قرنطینه سراسری در ایتالیا هم بهانه ای شد تا رونالدو در زادگاه خود و در کنار اعضای خانواده اش بماند. او در این مدت به وسیله شبکه های اجتماعی هواداران خود را در جریان فعالیت های روزمره اش قرار داده است.

کوبولی جیلی اما تصور می نماید موافقت باشگاه یوونتوس با ماندن رونالدو در پرتغال تصمیم نادرستی بوده، چون تبعاتی مانند خروج دیگر بازیکنان این تیم از قرنطینه را هم در پی داشته است.

رئیس سابق باشگاه یوونتوس در گفت و گو با رادیو پونتو نوو اسپانیا در این خصوص گفت: شرایط در باشگاه یوونتوس زمانی پیچیده شد که کریستیانو رونالدو رفت. او گفت که برای عیادت از مادرش به پرتغال می رود، اما حالا به نظر می رسد که فقط دارد از خودش در استخر عکس می گیرد. زمانی که باشگاه در خصوص رونالدو استثنا قائل شد و به او اجازه داد برود، شرایط بدتر شد چون سایر بازیکنان هم خواستند که بروند. من اگر رئیس باشگاه بودم نمی گذاشتم چنین اتفاقی رخ دهد. همه بازیکنان باید در قرنطینه می ماندند.

رونالدو در روزهای اخیر در عکس های مختلفی که از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده، رؤیت شده است. یکی از این عکس ها که در صفحه خواهر او، کاتیا آویرو منتشر شده، ستاره پرتغالی را در جمع گروهی از اعضای خانواده اش نشان می دهد که این عکس خیلی به مذاق هواداران وی خوش نیامده است.

جیلی با تأکید بر اینکه رونالدو دیگر بازیکنان یوونتوس که به کشورهای شان برگشته اند، هنگام بازگشت به تمرینات با مشکلاتی از جمله خارج شدن از شرایط جسمانی ایده آل روبرو خواهند شد، اضافه کرد: اینکه ما الان آغاز به انتقاد کنیم کار آسانی است، اما از بیرون که به اتفاقات نگاه می کنم، درک نمی کنم که چرا برخی از بازیکنان می خواهند از ایتالیا خارج شوند. آنها زمانی که به اینجا برگردند برای بازگشت به شرایط جسمانی ایده آل مشکل خواهند داشت. به همین دلیل می گویم که آنها باید 14 روز در قرنطینه می ماندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس سابق یوونتوس: رونالدو قرار بود به مادر بیمارش سر بزند نه اینکه مدام داخل استخر از خودش عکس بگیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق یوونتوس: رونالدو قرار بود به مادر بیمارش سر بزند نه اینکه مدام داخل استخر از خودش عکس بگیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید