کدام بازیکنان پاری سن ژرمن پس از باخت به رئال مادرید با هم درگیر شدند؟

به گزارش ابزار ایرانی، پس از حذف PSG از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید، خبرهایی از آشوب در رختکن میهمان تیم فرانسوی منتشر شد و حالا معین شده که دعوا میان کدام بازیکنان بوده است.

کدام بازیکنان پاری سن ژرمن پس از باخت به رئال مادرید با هم درگیر شدند؟

به گزارش ابزار ایرانی، نشریه مارکای اسپانیا مدعی شده است که پس از باخت 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خانه رئال مادرید، در دیداری که PSG حتی گل اول را هم زد اما در نهایت حذف شد، بازیکنان تیم میهمان در رختکن با یکدیگر درگیر شده اند.

PSG با گل امباپه نیمه اول را برد، اما در نیمه دوم ورق به سود رئالی ها برگشت و این تیم با هت تریک کریم بنزما بازی را برد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و صعود کرد. این اتفاق جو رختکن میهمان فرانسوی را متشنج کرد و سبب بروز درگیری میان دو تن از بازیکنان این تیم شد.

در حالی که رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی و مدیر ورزشی آن لئوناردو داور را مقصر باخت این تیم می دانستند (به سبب خطا نگرفتن حرکت کریم بنزما روی جان لوئیجی دوناروما در صحنه گل اول رئال مادرید) نیمار هم تیمی ایتالیایی اش درون دروازه را مقصر دانست و این سبب آغاز درگیری لفظی دو بازیکن شد. دوناروما هم پاسخ نیمار را با مقصد دانستن او در صحنه گل دوم حریف بعد از لو دادن توپ در میانه میدان داد.

ظاهراً تنش و مشاجره این دو بازیکن در تونل رختکن ها آنقدر بالا گرفته است که تعدادی از هم تیمی های شان مجبور به مداخله می شوند تا آنها را از یکدیگر جدا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کدام بازیکنان پاری سن ژرمن پس از باخت به رئال مادرید با هم درگیر شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیکنان پاری سن ژرمن پس از باخت به رئال مادرید با هم درگیر شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید