خشم طرفداران پاری سن ژرمن از ستاره های تیم؛ مسی و نیمار هو شدند، امباپه تشویق شد!

به گزارش ابزار ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران- پاری سن ژرمن زیر سایه خشم هوادارانش بوردو را شکست داد.

خشم طرفداران پاری سن ژرمن از ستاره های تیم؛ مسی و نیمار هو شدند، امباپه تشویق شد!

به گزارش ابزار ایرانی، از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن در خانه خود میزبان بوردو بود و توانست به راحتی این تیم را از پیش رو بردارد. با این حال این مسابقه به طور کامل زیر سایه خشم طرفداران پاریسی از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان قرار داشت و بازیکنانی نظیر مسی، نیمار و واینالدوم در تمام بازی به وسیله طرفداران خودی هو شدند.

لیونل مسی و نیمار مورد خشم طرفداران پاری سن ژرمن نهاده شده اند. پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، طرفداران این تیم از هر روشی برای نشان دادن نارضایتی خود استفاده می نمایند. پاری سن ژرمن از دقایقی پیش در چارچوب بازی های لیگ فرانسه در خانه به مصاف بوردو رفته است. این ملاقات که اولین بازی پاری سن ژرمن پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا محسوب می گردد، حواشی ای نیز به همراه داشته است.

به هنگام ورود بازیکنان پاری سن ژرمن به زمین برای گرم کردن قبل بازی، طرفداران با سوت های اعتراضی از آن ها استقبال کردند. در ابتدای بازی و به هنگام اعلام ترکیب پاری سن ژرمن در استادیوم، با خوانده شدن نام پوچتینو و تمام بازیکنان پاری سن ژرمن، طرفداران سوت زده و تک تک این افراد را هو کردند. اندازه سوت ها و سر و صدای طرفداران به هنگام خوانده شدن نام مسی و نیمار بیشتر بود و به حدی رسید که صدای موزیک در پارک دو پرنس را زیاد کردند تا صدای سوت ها شنیده نگردد. تنها بازیکنی که برخلاف اتفاقات اخیر و شایعات جدایی اش تشویق شد، کیلیان ام باپه بود. بعلاوه در طول بازی نیز هر گاه لیونل مسی یا نیمار صاحب توپ می شوند، طرفداران پاری سن ژرمن این دو بازیکن را هو می نمایند.

طرفداران پاری سن ژرمن خشم خود را نسبت به عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی تیم شان نشان دادند. طرفداران پاری سن ژرمن اصلا از حال و روز تیم شان راضی نیستند. پاری سن ژرمن با وجود داشتن نام دارترین ستارگان فوتبال دنیا، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل رئال مادرید، خیلی سریع از دور مسابقات کنار رفت. در پی این ناکامی بزرگ اروپایی، طرفداران افراطی پاری سن ژرمن اخیرا بیانیه ای علیه ناصر الخلیفی، رییس این باشگاه صادر کردند و اعتراض آن ها در پارک دو پرنس هم دیده شد. در جریان ملاقات تیم های پاری سن ژرمن و بوردو، طرفداران پی اس جی یک بنر جنجالی با این مضمون را به پارک دو پرنس بردند: ام باپه در پاریس، لئوناردو زیر گیوتین

گفته می گردد کیلیان ام باپه در تابستان پیش رو قطعا از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و به رئال مادرید می پیوندد. طرفداران پاری سن ژرمن که ام باپه را خیلی دوست دارند، در این بازی نیمار و لیونل مسی را نیز هو کردند. لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن نیز مورد غضب طرفداران پاریسی ها نهاده شده و گفته می گردد او در سرانجام فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

پی اس جی سه روز پس از شکست تلخ برابر رئال، امروز در پارک دو پرنس و از هفته 28 لیگ فرانسه به مصاف بوردو رفته است. ملاقاتی که همه در آن منتظر واکنش طرفداران نسبت به ستاره های تیم بودند. پی اس جی بازی رفت برابر رئال را با گل کیلیان امباپه برده بود و بر این تیم نیز تسلط کامل داشت. یک پنالتی را هم لیونل مسی در آن بازی از دست داده بود تا امیدهای رئال به بازی برگشت زنده بماند. چهارشنبه شب در مادرید بازهم کیلیان امباپه بود که در دقیقه 38 توانست پی اس جی را پیش بیندازد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت 2-0 از رئال پیش بیفتند اما همه چیز از دقیقه 61 و با اشتباه جیجو دوناروما عوض شد.

نقدها از پی اس جی پس از سرانجام مسابقه آغاز شد و رسانه های فرانسوی موج گسترده ای از اعتراضات را آغاز کردند. تقریبا به جز کیلیان امباپه کسی در امان نماند از مدیریت تا بازیکنان و کادر فنی همه مورد شدیدترین اعتراضات نهاده شدند. شایعات اخراج پوچتینو سرمربی تیم و حتی برکناری لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه قوت گرفته و دیروز طرفداران پی اس جی بیانیه ای برای اخراج ناصر الخلیفی رئیس باشگاه صادر کردند.

ژروم روتن کارشناس فرانسوی و از بازیکنان سابق پی اس جی درباره عملکرد نیمار و مسی گفت: آنها هر دو بی مسئولیت و پولکی هستند. مسئولیت این شکست برابر رئال مادرید برعهده این دو نفر است. من خجالت می کشم که اینطور درباره مسی حرف بزنم اما این واقعیت است. این بازیکن فقط در زمین راه می رود.نیمار هم تمام جرات و جسارتش را از دست داده است. من از او نام نمی برم چون حتی گفتن نام او هم واقعا من را آزار می دهد. او از زمانی که در پی اس جی حضور داشته مسخره و مضحک بوده است.

روتن بعلاوه به انتقاد از عملکرد لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، پرداخت و افزود: کدام بازیکن امروز شخصیت درستی را از خود در پی اس جی ارائه می نماید؟ کدام بازیکن را می توان با این هویت تشخیص داد؟ من می خواهم این مدیر ورزشی یک بار و برای همواره برود! او اینجا هیچ کاری انجام نداده است! سه سال حضور او در این تیم فاجعه بوده است! از نیم ساعت پیش پی اس جی در حضور نزدیک به 30 هزار طرفدار به مصاف بوردو رفته و پیش از آغاز بازی و هنگام خواندن نام بازیکنان، همگی از سوی طرفداران هو شدند و تنها کیلیان امباپه مورد تشویق نهاده شد.

اعتراضات در جریان بازی نیز ادامه دارد و هرگاه نیمار و لیونل مسی پا به توپ می شوند صدای سوت های اعتراضی از بخش های مختلف استادیوم به گوش می رسد. نیمار با این شرایط بیگانه نیست و دو سال و نیم پیش که قصد ترک پاریس را داشت، شرایط مشابهی را تجربه کرد ولی لیونل مسی هرگز در طول دوران فوتبالش به وسیله طرفداران خودی هو نشده بود اما امروز این شرایط تلخ را به چشم دید. مسی تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و ادامه این شرایط شاید باعث تصمیماتی دیگر از سوی او گردد. فوق ستاره آرژانتینی با خشم طرفداران روبرو شده و این شاید آخرین ماه های حضورش در پاریس باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خشم طرفداران پاری سن ژرمن از ستاره های تیم؛ مسی و نیمار هو شدند، امباپه تشویق شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم طرفداران پاری سن ژرمن از ستاره های تیم؛ مسی و نیمار هو شدند، امباپه تشویق شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید