کودتا در تیم ملی فوتسال یا دروغگویی به مربیان اسپانیایی؟

به گزارش ابزار ایرانی، فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) به صورت رسمی بیان کرد که وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شده است و از این به بعد به جای سیدمحمد ناظم الشریعه راهنمایی این تیم را بر عهده خواهد داشت.

کودتا در تیم ملی فوتسال یا دروغگویی به مربیان اسپانیایی؟

شمسایی میخواهد در کادر فنی خود از شهاب سفال منش، یک مربی اسپانیایی (یا از کشور دیگر) و مصطفی نظری استفاده کند.

بعد از بازتاب خبر انتخاب شمسایی در کشورهای دیگر از جمله آرژانتین، ایتالیا و اسپانیا داشت، انتشار یک پیغام به وسیله خبرنگاری از اسپانیا خبرساز شد.

دیوید کاندلاس در واکنش به انتخاب وحید شمسایی، از این تصمیم فدراسیون فوتبال متعجب شد و خاطرنشان کرد که قرار بوده شهاب سفال منش سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بگردد!

کاندلاس در توییتر خود نوشت: کودتای بزرگ در فدراسیون ایران. دیروز (سه شنبه) قرار بود شهاب الدین سفال منش دارای دکترای علوم ورزشی سرمربی (ایران) بگردد و با مربیان اسپانیایی تماس گرفت تا آنها را به عنوان دستیار در اختیار بگیرد. حالا او خودش دستیار است…

کاندلاس در مصاحبه با ابزار ایرانی ماجرا را این طور بیان کرد که سفال منش زمانی را برای برگزاری جلسه با مربیانی از اسپانیا معین نموده بود تا با آنها در خصوص استخدام به عنوان دستیار در تیم ملی فوتسال ایران مذاکره کند اما در نهایت این جلسه لغو شد.

وی بعلاوه تاکید نمود که مربیان اسپانیایی خبر نداشتند که شمسایی سرمربی ایران می گردد و معین نیست که با انتخاب شمسایی، به تیم ملی ایران بیایند یا نه.

ابزار ایرانی برای پیگیری این موضوع با تلفن همراه شهاب سفال منش تماس گرفت که تلفن این مربی ایرانی خاموش بود.

با این حال یکی از اعضای فدراسیون فوتبال در مصاحبه با ابزار ایرانی تاکید نمود که تنها گزینه شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در تیم ملی وحید شمسایی بوده و در هیچ جلسه ای صحبت از سرمربیگری شهاب سفال منش نشده است.

به گفته این منبع، شمسایی پیش از این به سفال منش ماموریت داده بود تا مذاکره با یک مربی اسپانیایی را انجام بدهد ولی اینکه چرا او در مذاکرات خودش را سرمربی معرفی نموده، جای تعجب دارد و نیازمند شفاف سازی شمسایی یا سفال منش است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کودتا در تیم ملی فوتسال یا دروغگویی به مربیان اسپانیایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودتا در تیم ملی فوتسال یا دروغگویی به مربیان اسپانیایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید