دم نوش زنجبیل و عسل

به گزارش ابزار ایرانی، زنجبیل و عسل به تنهایی هر کدام شان منبع خواص فوق العاده اند. ترکیب این دو به صورت دم نوش هم بدن را پر از انرژی می نماید. در واقع دم نوش زنجبیل و عسل باعث فعال شدن متابولیسم بدن می گردد و

دم نوش زنجبیل و عسل

نویسنده: زهرا عباسی

زنجبیل و عسل به تنهایی هر کدام شان منبع خواص فوق العاده اند. ترکیب این دو به صورت دم نوش هم بدن را پر از انرژی می نماید. در واقع دم نوش زنجبیل و عسل باعث فعال شدن متابولیسم بدن می گردد و انرژی زیادی فراوری می نماید. بنابراین، اگر شما جزو افرادی هستید که همواره از خستگی شکایت دارند یا بی اشتها، سرمایی و بی حس و حال هستید می توانید از این دم نوش برای برطرف مشکل خود بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: دمنوش های زمستانی

زنجبیل یک ادویه پر مصرف و تند است که با خود احساس گرما به همراه دارد. این ادویه پر خاصیت باعث بهبود عملکرد کبد می گردد و به علت خواص ضد التهابی که دارد، دردها را تسکین می دهد.

می توانید از زنجبیل تازه بهره ببرید. برای این کار 3 برش نازک زنجبیل تازه یا مقداری پودر زنجبیل را با یک فنجان بزرگ آب به مدت 10 دقیقه دم بدهید. کمی عسل به آن اضافه کنید. بهتر است از عسل های ارگانیک بهره ببرید. چون عسل های دیگر حاوی مواد نگهدارنده هستند و برای اینکه مانند شهد باشند، گرمای زیادی تحمل نموده اند.

منبع مقاله :

عباسی، زهرا، (1396)، کافی شاپ در خانه، قم: فاتح خیبر، چاپ اول.

منبع: راسخون

به "دم نوش زنجبیل و عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دم نوش زنجبیل و عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید