خطیبی: اگر سال گذشته از آلومینیوم جدا نمی شدم، به تیم ظلم می کردم، یک نفر دوست نداشت در اراک بمانم

به گزارش ابزار ایرانی، سرمربی آلومینیوم اراک گفت که اگر فصل گذشته از این تیم جدا نمی شد، به آلومینیوم سازان ظلم می کرد.

خطیبی: اگر سال گذشته از آلومینیوم جدا نمی شدم، به تیم ظلم می کردم، یک نفر دوست نداشت در اراک بمانم

به گزارش ابزار ایرانی، رسول خطیبی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در جمع ایرالکویی ها گفت: آلومینیوم برای من فقط یک تیم نبود. افرادی که در کنارم بودند، می دانند که این تیم تمام لحظات زندگی ام بود و در کنار بازیکنان باغیرت و باشرف تیم و کادر فنی خوبی که داشتم، واقعاً برای موفقیت آن وقت گذاشتم و حتی پس از جدایی، از صمیم قلب دوست داشتم آلومینیوم سربلند باشد.

وی توضیح داد: الان هم که دوباره به آلومینیوم آمده ام، اطمینان دارم روزهای خوبی کنار هم خواهیم داشت. اگر به لیگ برتر صعود کردیم و آن نتایج را در نیم فصل اول گرفتیم، به خاطر حمایت ها و همراهی همه دلسوزان آلومینیوم، یکدلی و اتحاد تمام مردم اراک و استان بود و الان هم که آمده ام، احتیاج به همان یکدلی داریم. قرارداد دو ساله ای امضا کردم و تا روز آخر به آن متعهد هستم. برنامه ریزی ما برای موفقیت، زمان بندی مشخصی در این دو فصل دارد و می خواهیم رتبه خوبی به دست بیاوریم. باید صندلی آلومینیوم را تثبیت و دوباره یک تیم قدرتمند روانه بازی ها کنیم.

سرمربی نو آلومینیوم اراک درخصوص اتفاقات فصل گذشته اعلام نمود: در مصاحبه هایی که داشتم، اسم کردم که یک نفر دوست نداشت در آلومینیوم بمانم و به خاطر حضور من، قصد داشت نتایجی غیر از آنچه در نیم فصل اول رقم خورد، کسب کنیم. من هم به علت عشق و علاقه ام به آلومینیوم، دوست نداشتم برای تیمی که با دوستان زیادی برای آن زحمت کشیدیم، نتیجه برعکس بگیریم. آن شخص کوشش می کرد تا با سرمربیگری من به اهدافش که متفاوت با نتایج آلومینیوم بود، برسد. من کاملاً متوجه کارهای او شدم و نمی خواستم مجبور به چنین کاری شوم.

خطیبی در ادامه اعلام کرد: در ماه های گذشته هم هیچ صحبتی نکردم تا خدای نکرده تیم به حاشیه برود، اما الان که به تیم خوب آلومینیوم برگشتم، دوست دارم از کسانی که از من دلخوری داشتند، حلالیت بطلبم و کارم را با عذرخواهی صمیمانه از تک تک آنها آغاز کنم. چون مردم این استان و تماشاگران آلومینیوم را عاشقانه دوست دارم و نمی خواهم حتی یک نفر از آنها دلخوری داشته باشد. قطعاً خودم بیشتر از هر کسی بابت آن اتفاقات ناراحت هستم، اما مردم عزیز اراک بدانند که آن شخص می خواست با دست من آلومینیوم نتیجه نگیرد، نه اینکه در نیمه بالای جدول باشد.

وی در خصوص جلسه اخیر با اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم گفت: با اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، صحبت های خوبی انجام دادم و اگر این عزیزان از شنیدن صحبت های من به خاطر جدایی از آلومینیوم قانع نمی شدند، مطمئن باشید این قرارداد منعقد نمی شد.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به دیگر مسائل فصل گذشته باشگاه اسم کرد: آن شخص، برنامه هایی را که در نیم فصل داشتم، اجرا نکرد و شب گذشته (شنبه) به هیئت مدیره باشگاه نشان دادم که او توجهی به برنامه های ما نداشت. تیم تقویت نشد و هیچ همراهی از طرف او ندیدم. من هم دوست نداشتم آن نتایج و اتفاقاتی که رقم زدیم و در پی ارتقای آن بودیم، لطمه بخورد. حرف هایم را در آن موقع رسانه ای نکردم؛ چون نمی خواستم آلومینیوم لطمه بخورد.

خطیبی در ادامه نقدها خود نسبت به یکی از مدیران پیشین باشگاه آلومینیوم گفت: هواداران هم به من حق بدهند؛ چون آن شخص من را اذیت کرد. البته همه هواداران و افراد نزدیک به آلومینیوم می دانند که این اتفاقات افتاد، اما لازم بود در بازگشتم، این صحبت ها را انجام بدهم؛ چون قصد ندارم از این به بعد به آن روزها بپردازم، اما بدانید کدام مربی، تیمی را که در انتها نیم فصل رتبه ششم را داشته و به آن علاقه دارد، رها می نماید و می رود؟

خطیبی در ادامه اضافه کرد: اگر در آن مقطع جدا نمی شدم، شک نکنید به آلومینیوم ظلم می کردم و دوست نداشتم به وسیله من که زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیدم، این تیم ضربه بخورد. با تمام این شرایط باز هم به علت آن نحوه جدایی باید عذرخواهی کنم. از بازیکنان توانمند و باشرف آلومینیوم که در زمان حضورم در این تیم از جان مایه گذاشتند و کادر فنی خوب تیم که برای سربلندی تیم شبانه روز نداشتند، تشکر می کنم. امیدوارم دوباره در کنار هم کارهای بزرگی رقم بزنیم و کرونا به انتها برسد تا با هواداران ملاقات دوباره داشته باشم.

وی در انتها ضمن تقدیر از همه ایرالکویی ها گفت: از مجیدی، مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم، محرابی مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه که دوباره به بنده اطمینان کردند، تشکر می کنم. امیدوارم جواب زحمات آنها را با موفقیت تیم بدهم و شادمان هستم دوباره برای سربلندی هواداران و شادی دل کارگران زحمتکش آلومینیوم کار می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: اگر سال گذشته از آلومینیوم جدا نمی شدم، به تیم ظلم می کردم، یک نفر دوست نداشت در اراک بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: اگر سال گذشته از آلومینیوم جدا نمی شدم، به تیم ظلم می کردم، یک نفر دوست نداشت در اراک بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید