تهران بارانی می گردد؟ ، پیش بینی رگبار و رعد و برق در این استان ها

به گزارش ابزار ایرانی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعد و برق در استان های شمالی و غربی از جمله آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران اطلاع داد.

تهران بارانی می گردد؟ ، پیش بینی رگبار و رعد و برق در این استان ها

به گزارش ابزار ایرانی، امین حسین نقشینه به تشریح شرایط جوی و آب و هوای روز آدینه 26 خرداد پرداخت و گفت: امروز و فردا (شنبه) در استان های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: یکشنبه این شرایط برای شمال اردبیل و آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان و نیز بارش ها و جنوب سیستان و بلوچستان تداوم پیدا می نماید. بعلاوه دوشنبه در ارتفاعات آذربایجان شرقی اردبیل خراسان شمالی رگبار رخ می دهد و سه شنبه در گیلان مازندران خراسان شمالی رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: این شرایط دوشنبه برای سواحل دریای خزر ادامه پیدا می نماید.

به گفته نقشینه در پنج روز آینده در شرق کشور، در منطقه زابل، مناطقی از مرکز و غرب، سواحل جنوب کشور به ویژه استان های غرب و جنوب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اعلام کرد: دریای عمان تا روز یکشنبه مواج و متلاطم است و تنگه هرمز و خلیج فارس نیز مواج گزارش می گردد ضمن اینکه امروز دریای خزر نیز همین شرایط را دارد.

نقشینه گفت: برای تهران امروز در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است و احتمال رعد و برق هم برای عصر و امشب وجود دارد.

بیشینه دمای امروز تهران به 35درجه و فردا به 37 درجه می رسد، کمینه دما هم به 24 درجه خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران بارانی می گردد؟ ، پیش بینی رگبار و رعد و برق در این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران بارانی می گردد؟ ، پیش بینی رگبار و رعد و برق در این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید