برترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند

به گزارش ابزار ایرانی، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در جلسه روسای انجمن های فدراسیون گفت: برترین نفرات به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان اعزام خواهند شد.

برترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند

به گزارش گروه دانشگاه ابزار ایرانی، جلسه روسای انجمن های فدراسیون به منظور آنالیز شرایط تیم های شرکت کننده و آنالیز شرایط تیم های اعزامی در محل فدراسیون برگزار گردید.

بنابراین گزارش این نشست با حضور روسای انجمن هایی که رشته های آنها به یونیورسیاد اعزام خواهند شد برگزار و روسای انجمن ها گزارشی از اردوهای انتخابی برگزار گردیده ارائه و گزارشی از برنامه های پیش رو بیان کردند.

در این جلسه هادی بشیریان ضمن تشکر از برگزاری اردوهای انتخابی گفت: خوشبختانه با هماهنگی های لازم که به وسیله رئیس انجمن با فدراسیون مربوطه اجرا شده بود و با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچ مسئله ای در مورد برگزاری اردوها گزارش نشده و مسابقات انتخابی به برترین شکل ممکن برگزار گردید.

وی ضمن تشکر از روسای فدراسیون های مربوطه برای همکاری در برگزاری اردوها گفت: امیدوارم با کم شدن ویروس کرونا بتوانیم هرچه سریعتر اردوهای انتخابی و آمادگی رشته های اعزامی را برگزار و برترین نفرات انتخاب و به مسابقات اعزام شوند.

در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیر بازی، تکواندو،پزشکی ورزشی و دو ومیدانی، حضور داشتند.

گفتنی است، حضور 5 رشته ورزشی ووشو،تکواندو،تیراندازی با کمان،تیراندازی و شمشیر بازی حضورشان در این مسابقات قطعی شد و رشته های دو و میدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و آنالیز در کمیته فنی اعزام خواهند شد.

سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 5 لغایت 16 تیرماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید