با سرویس های خوب، نظم تیمی حریف را بهم زدیم

به گزارش ابزار ایرانی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان معتقد است؛ تیم راه یاب ملل مریوان با نظم و جنگندگی که داشت در طول بازی آنها را آزار داده، اما تجربه تیم سپاهان برای پیروزی در این میدان به آنها یاری کرد.

با سرویس های خوب، نظم تیمی حریف را بهم زدیم

رحمان محمدی راد امروز (سه شنبه- 20 مهرماه) پس از فزونی 3 بر یک تیمش مقابل راه یاب ملل مریوان در تورنمنت چهارجانبه یادبود شهید علی لندی اظهار کرد: تیم راه یاب ملل مریوان تیم منظم و جنگنده ای بود، خیلی از لحظات بازی تیم ما را تحت فشار قرار داد و فکر می کنم در این بازی تجربه ای که داشتیم به ما یاری کرد.

وی اضافه نمود: زمانی که آغاز به زدن های سرویس های خوب کردیم، نظم تیمی آنها را به هم ریخته و توانستیم نتیجه را عوض کنیم. آنها آغاز خوبی داشتند و منظم والیبال کردند، به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص ترکیب متفاوت تیمش در هر بازی گفت: با برنامه وارد مسابقات شدیم و برای هر بازی در این تورنمنت برنامه داریم. دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. نمی خواستیم خیلی زود برنامه بدنسازی خود را تغییر دهیم و در دو بازی که داشتیم سعی کردیم بازیکنان را به دو گروه تقسیم نموده تا بتوانیم مسابقات را پشت سر بگذاریم و امیدوارم بازی با شهداب هم فردا به خوبی انجام گردد.

محمدی راد بعلاوه در خصوص آسیب دیدگی میرزاجانپور اعلام کرد: هنوز با پزشک تیم در خصوص شدت آسیب میرزاجانپور صحبت ننموده ام، آسیب دیدگی وی همراه با درد بود که از زمین خارج شد.

محمدی راد افزود: میرزاجانپور احتیاج به زمان دارد تا ریکاوری و درمانش به خوبی انجام گردد تا بتوانیم از وی در ترکیب تیم استفاده کنیم. آغاز خوبی از ابتدای هفته داشت و امیدوار کننده بود. سعی کردیم وی را وارد بازی کنیم تا محک زده گردد که این مسئله پیش آمد. امیدوارم شدت آن زیاد نباشد، چراکه به نظر می رسد باید با آن مدارا نموده تا بتواند تمرین نموده و بازی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با سرویس های خوب، نظم تیمی حریف را بهم زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سرویس های خوب، نظم تیمی حریف را بهم زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید