افزایش مالیات صنوف تا 12 درصد

به گزارش ابزار ایرانی، خبرنگاران/قزوین رئیس اتاق اصناف استان قزوین گفت: براساس توافق اتاق اصناف کشور با سازمان امورمالیاتی، مالیات مؤدیان با در نظر دریافت ملاحظات شیوع کرونا در اسفند 98 از صفر تا 12 درصد معین شد.

افزایش مالیات صنوف تا 12 درصد

محمد فرج زاده ها در گفت وگو با خبرنگار ابزار ایرانی در مورد نحوه رسیدگی به معین مالیات سال 98 اظهار کرد: طبق توافق اتاق اصناف کشور با سازمان امورمالیاتی با توجه به اینکه یک ماه انتهای سال به دلیل شیوع کرونا بسیاری از صنوف تعطیل بودند این موضوع در معین مالیات 98 مورد توجه نهاده شد.

وی ادامه داد: مودیانی که مالیات مقطوع آن ها بین صفر تا 2.5 میلیون تومان بوده بدون افزایش نسبت به سال قبل می توانند توافق نمایند در صورتی که سال قبل معاف بوده باشند سال 98 نیز معاف خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف استان قزوین گفت: مودیان با مالیات مقطوع 2.5 تا 5 میلیون تومان چهار درصد افزایش، مودیانی با مالیات مقطوع پنج تا 10 میلیون تومان هشت درصد افزایش و مودیان با مالیات مقطوع 10 میلیون تومان به بالا هم 12 درصد افزایش مالیات خواهند داشت.

فرج زاده ها در انتها با اعلام اینکه 19 هزار و 300 واحد صنفی در قالب 47 اتحادیه در قزوین فعال هستند، یادآور شد: این توافق کشوری بوده و با توجه به شیوع کرونا ملاحظات خوبی انجام شده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش مالیات صنوف تا 12 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مالیات صنوف تا 12 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید