از دوز سوم واکسن کرونا چه خبر؟

به گزارش ابزار ایرانی، سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: واکسیناسیون دوز سوم در خانه های سالمندان در حال اجرا است.

از دوز سوم واکسن کرونا چه خبر؟

پژمان پورشبانان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های ابزار ایرانی از اصفهان، گفت: دوز اول و دوم واکسن کرونا در تمام خانه های سالمندان در سطح استان تزریق شده است؛ واکسیناسیون دوز سوم در خانه های سالمندان در حال اجرا است.

او بعلاوه در رابطه با فرایند تزریق دوز یادآور واکسن کرونا اضافه نمود: در بعضی از خانه های سالمندان هنوز دوز یادآور تزریق نشده است، اما تا یک هفته الی 10 روز دیگر، تزریق دوز سوم یا دوز یادآور در تمام این خانه ها به سرانجام خواهد رسید.

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان در ادامه از سخت گیری های اجرا شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در خانه های سالمندان اشاره سخن گفت و گفت: تمهیداتی از جمله ایجاد محدودیت در بازدید ها و تشدید مراقبت ها، برای کنترل کرونا در خانه های سالمندان صورت گرفت که حاصل آن صفر بودن آمار مبتلایان در این خانه ها ظرف یک ماه گذشته است.

پورشبانان به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیز اشاره ای داشت و توضیح داد: سال گذشته تزریق واکسن آنفلوآنزا به صورت تمام و کمال انجام شد، سال جاری نیز در بعضی از خانه های سالمندان انجام شده است، اما بعضی دیگر فرایند تزریق واکسن آنفلوآنزا همچنان ادامه دارد و هنوز به سرانجام نرسیده است.

او در سرانجام از کنترل کرونا در خانه های سالمندان اظهار رضایت داشت و اضافه نمود: از آغاز همه گیری کرونا با سخت گیری هایی که در استان اصفهان و سرتاسر کشور صورت گرفت، نسبت به کشور های دیگر از جمله کشور های همجوار، شرایط مطلوب و خوبی را شاهد هستیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "از دوز سوم واکسن کرونا چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دوز سوم واکسن کرونا چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید