احتمال بارش خفیف باران در بوشهر

به گزارش ابزار ایرانی، خبرنگاران/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش ابر در بعد از ظهر امروز و امشب وقوع بارش خفیف باران در این استان دور از انتظار نیست.

احتمال بارش خفیف باران در بوشهر

هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی نسبتا شدید بر روی دریا تا روز یکشنبه است، بنابراین طی این مدت در اغلب ساعات سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود. با افزایش ابر در بعد از ظهر امروز و امشب وقوع بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت روز دوشنبه با نفوذ سامانه تازه از غرب کشور بارش های پراکنده برای منطقه ها مختلف استان تا بعد از ظهر روز سه شنبه پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر شرح داد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط گردوغبار و کاهش دید، با احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط خواهد بود.

سالاری جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 16 تا 38 گاهی 42 کیلومکتر در ساعت و روی دریا و سواحل گاهی تا 58 کیلومتر در ساعت گفت.

وی بیان نمود: ارتفاع موج دریا 90 تا 180 گاهی 210 سانتیمتر و در فراساحل جنوبی 120 تا 240 سانتیمتر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر مطرح نمود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 00:55 مد اول ساعت 07:20 ، جزردوم ساعت 09:30 و مد دوم ساعت 17:35 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال بارش خفیف باران در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بارش خفیف باران در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید