اجرای 350 برنامه ویژه دهه کرامت در مازندران

به گزارش ابزار ایرانی، خبرنگاران/مازندران دبیر کانون خدمت رضوی در مازندران از اجرای 350 برنامه ویژه دهه کرامت در مازندران اطلاع داد.

اجرای 350 برنامه ویژه دهه کرامت در مازندران

محمد اسماعیل امام زاده در برنامه مازرونی شو سیمای مازندران با اشاره به اجرای 200 برنامه خادم یاران در شهرستانها همزمان با دهه کرامت گفت: ورود سه کاروان زیرسایه خورشید برای مراسم پرچم گردانی رضوی در شهرستانهای استان،ملاقات با خانواده های معظم شهدا٬ برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ملاقات با خانواده های محرومان از دیگر برنامه های این کانون است.

وی اضافه کرد: توزیع 20 هزار بسته غذای گرم٬ توزیع سبد کالا به ارزش 3 میلیارد تومان و بازسازی 5 واحد مسکن محرومان از دیگر برنامه های اجرا شده این کانون است.

دبیر کانون خدمت رضوی در مازندران با اشاره به توسعه خدمات کانون خادم یاران در سراسر استان گفت: در طرح آقا حساب کردن هم بدهی افراد نیازمند به مغازه ها٬ مارکت ها و سایر واحدهای صنفی پرداخت می گردد.

به گفته امام زاده،ذبح30 رأس گوسفند و توزیع میان خانواده های محروم و تهیه جهیزیه به ارزش 500 میلیون تومان از دیگر برنامه هایی بوده که کانون خادم یاران رضوی در مازندران اجرا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای 350 برنامه ویژه دهه کرامت در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 350 برنامه ویژه دهه کرامت در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید