آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع شد ، ادامه محدودیت های ترافیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش ابزار ایرانی، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از بعضی محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آینده اطلاع داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع شد ، ادامه محدودیت های ترافیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

به گزارش ابزار ایرانی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 دی شروع و تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ادامه دارد البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او درباره محدودیت تردد سواری ها توضیح داد: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

معصومی افزود: در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز آدینه 23 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به محدودیت تردد سواری ها در محور هراز تاکید نمود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز آدینه 23 دی از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

معصومی از تردد نقلیه سنگین به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی اطلاع داد و گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع و در محور هراز نیز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

او ادامه داد: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و آدینه 22 و 23 دی از محور هراز ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور بیان نمود: اجرای محدودیت های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد با هماهنگی، این محدودیت ها اجرا نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع شد ، ادامه محدودیت های ترافیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع شد ، ادامه محدودیت های ترافیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید