تئاتر

8 حقیقت جالب در خصوص کشور رومانی

آشنایی با حقایق جالب رومانیبسیاری از ما وقتی نام کشور رومانی را می شنویم قبل از هرچیز به یادِ دراکولا و قلعه های افسانه ای و اسرارآمیزش می افتیم. با این حال، مردم رومانی دوست دارند شما به عنوان جهانگرد با رومانیِ واقعی آشنا شوید و بدانید که تنها علت معروفیت...

13 اسفند 1400

عکس پلنگی همسر جواد عزتی با موهای بلوند !

خبرنگاران:عکس جدیدی که مه لقا باقری در اینستاگرام خود منتشر کرد.

7 اسفند 1400

5 راه برای جذب مخاطب بالقوه از طریق محصولات تبلیغاتی

جلب مشتری بالقوه برای همه کسب و کارها از اولویت بالایی برخوردار است و وقتی که از هدایای تبلیغاتی بهره ببرید این امر ساده تر خواهد بود. اگر از بازاریابی تبلیغاتی خود نتایج مفید و کارآمدی دریافت نمی کنید مطمئنا برای بهبود استراتژی ها و استفاده از محصولات...

24 بهمن 1400

بیوگرافی منوچهر والی زاده ، دوبلور و گوینده رادیو

منوچهر والی زاده دوبلور و گوینده رادیو در 4 تیر 1319 در تهران به دنیا آمد.وی بازیگری را هم تجربه نموده است.بیوگرافی منوچهر والی زاده را بخوانید.

19 آذر 1399

سرانجام بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

نوروزی درباره مواردی که قرارداد پیمانکار بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر اضافه شده، گفت: برخی امور نظیر مقاوم شدن اسکلت و سازه صحنه سالن اصلی و رنگ شدن بخش هایی از سالن از جمله موارد فنی و امور بوده که جزو قرارداد پیمانکار بازسازی نبوده است.

20 خرداد 1399

یادگاری های محمدعلی کشاورز به موزه سینما اهداء شد

همزمان با سالروز تولد محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت کشور جوایز و یادگاری های او به موزه سینما اهداء شد.

19 خرداد 1399

دو تسلیت دیگر برای درگذشت گلزار محمدی

در پی درگذشت گلزار محمدی ـ هنرمند تئاتر عروسکی ـ، خانه تئاتر و رییس مجموعه تئاتر شهر در پیغام هایی جداگانه درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند.

6 اردیبهشت 1399