5 راه برای جذب مخاطب بالقوه از طریق محصولات تبلیغاتی

به گزارش ابزار ایرانی، جلب مشتری بالقوه برای همه کسب و کارها از اولویت بالایی برخوردار است و وقتی که از هدایای تبلیغاتی بهره ببرید این امر ساده تر خواهد بود. اگر از بازاریابی تبلیغاتی خود نتایج مفید و کارآمدی دریافت نمی کنید مطمئنا برای بهبود استراتژی ها و استفاده از محصولات تبلیغاتی خود جای کار دارید.

5 راه برای جذب مخاطب بالقوه از طریق محصولات تبلیغاتی

اینجا در Connect Promotions ما می توانیم به شما در برنامه ریزی و برپایی کمپین ها و جذب مخاطب بالقوه با استفاده از محصولات تبلیغاتی کمک کنیم. رویکرد هدفمند مادر بین همکاران ما نیز محبوب است چرا که از بار کار آن ها می کاهد، منجر به ارتباطات بیشتر شده و فرایند بازاریابی را ساده تر می کند، از همه مهمتر اینکه ما میدانیم که موثر است.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

محصولات تبلیغاتی می توانند منجر به جذب مخاطب بالقوه شوند: تکنیک های اثبات شده

  • محصولات خود را مستقیما ارسال کنید کالاهای تبلیغاتی عمدتا در رویدادها عرضه می شوند، اما ارسال محصولات تبلیغاتی به صورت مستقیم برای جذب مخاطبان بالقوه می تواند در بازاریابی برای کسب و کارتان بسیار مفید باشد هدف قرار دادن کاربران بالقوه از طریق محصولات شخصی سازی شده یا متناسب با نام تجاریتان می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباطات نو و تعامل با شرکای احتمالی باشد. اطمینان حاصل کنید که طبق قوانین نو GDPR عمل می کنید و تنها با رضایت صریح کاربران بالقوه با استفاده از داده های شخصیشان اقدام به برقراری یک ارتباط می نمایید.
  • دسترسی خود را افزایش دهید. محصولات تبلیغاتی فقط برای اهداف بازاریابی نیستند بلکه می توانند رو احساس مشتری مبنی بر ارتباطی که با کمپانی دارند نیز اثرگذار باشند. تیم فروش شما می تواند به صورت موثری از محصولات تبلیغاتی برای مطلع کردن افراد از کسب و کار شما استفاده نموده و از این طریق باعث فروش بیشتر گردد، بنابراین با ما در خصوص انتخاب برترین محصول تبلیغاتی مشورت کنید.
  • هدیه دادن را توسعه بدهید. فیلتر کردن کاربران بالقوه تان از طریق یک سیستم هدیه شما را در برقراری ارتباطات پربارتر کمک نموده و بعلاوه نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش دهد. برای مثال در یک رویداد تجاری شما می توانید تعداد زیادی محصولات تبلیغاتی مثل ساک دستی آماده یا جعبه آماده را برای بسته بندی راحت تر محصولات هدیه بدهید، اما احتیاج است تا این هدایا اطلاعات تماس شما را نیز ارایه دهند. در این صورت متوجه خواهید شد که این سیستم می تواند تعداد زیادی مشتری بالقوه را به خود جذب کند و بعلاوه سبب می گردد که مشتریانی که برای کسب و کار شما مناسبند را فیلتر نمایید.
  • بازاریابی دیجیتال را دریابید. به نظر می رسد مشوق های دیجیتالی روشی محبوب برای جذب مخاطب می باشد و در رویداد های تجاری و نتورکینگ شما می توانید با صدها مخاطب نو ارتباط برقرار کنید. ارائه یک کوپن که قابلیت پرداخت از طریق وبسایت شما را داشته باشد می تواند ترافیک وبسایتتان را به طرز چشمگیری افزایش دهد و در حالی که مخاطبتان یک هدیه را دریافت می کند، یک ارتباط قطعی بین او و برند شما برقرار می گردد این کوپن ها می توانند، کوپن رستوران، بلیط تئاتر و لینک دانلود موزیک باشند که یک هدیه باارزش برای کاربر محسوب خواهند شد.
  • ترغیب مراجعه کنندگان. مشتریان عاشق محصولات تبلیغاتی مفید و مجذوب کننده هستند و شما می توانید به این وسیله آن ها را ترغیب کنید تا دوستان و مخاطبینشان را به شما ارجاع دهند. این یک روش عالی برای پاداش دادن به وفاداری مشتری و تقویت پیغام برندتان خواهد بود و از طرفی سبب می گردد که بتوانید اطلاعات خود را از طریق مخاطبان با ارزش افزایش دهید.

بیشتر بخوانید : برترین کلیشه سازی ایرن در سال 99 کجاست ؟

برترین راه برای جذب مخاطب از طریق محصولات تبلیغاتی چیست ؟

محصولات تبلیغاتی در استراتژی های بازاریابی مدرن از یک جایگاه کلیدی و مهم برخوردارند با این وجود خیلی از شرکت ها به درستی از این مورد برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنند. استفاده از تبلیغات متصل کننده (Connect Promotions) می تواند شما را قادر سازد تا از این فرصت بازاریابی استفاده نموده و از همه مزایای یک استراتژی تبلیغاتی که به خوبی برنامه ریزی شده است، بهره مند شوید.

همه کارهای تبلیغاتی شما به این منظور است که بتوانید از هر فرصتی برای بهبود مشخصات برندتان بهره ببرید و استفاده از یک رویکرد متنوع و جامع موثرترین روش برای انجام آن است. نکات زیر نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از محصولات تبلیغاتی و روش های متفاوت با مخاطبان هدف مختلف ارتباط برقرار کرد و از این طریق به توسعه برند پرداخت.

بیشتر بخوانید : چاپ روی کلاه تبلیغاتی چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

محصولات تبلیغاتی: استراتژی بازاریابی ایده آل شما

1. به آمار جمعیتی خود توجه کنید.

محصولات تبلیغاتی اغلب در نمایشگاهای تجاری توزیع می شوند و بعلاوه شما می توانید برای مقاصد بازاریابی آن ها را به صورت مستقیم پست کنید و یا در زمانی که می خواهید به فروش خود در یک زمان تعیین سرانجام دهید، آن ها را بین مخاطبانتان توزیع نمایید. پیروزیت در هر کدام از موارد ذکر شده احتیاجمند این است که یک محصول تبلیغاتی و خوب را انتخاب کنید تا به این ترتیب بتوانید محبوبیت و ماندگاری نام برندتان را بهبود دهید. پس ارزشش را دارد که تا می توانید روی مخاطبانتان مطالعه نموده و محصولاتی مانند اتوماتیک تبلیغاتی یا پوشه تبلیغاتی را داخل یک ساک دستی پارچه ای آماده یا ساک دستی آماده قرار داده و با توجه به ذائقه آن ها به آنها اهدا کنید.

بیشتر بخوانید : چاپ روی ماسک چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

2. یک برند تجربه ایجاد کنید.

(شرح مترجم: برند تجربه اصطلاحیست برای شرکت هایی که می خواهند با استفاده از یک کالای خاص یا نام شرکت روی احساسات مشتری اثر بگذارند)

هنگامی که در کسب و کارتان با مشتریان بالقوه و افراد دیگر ملاقات می کنید می توانید با استفاده کالای تبلیغاتی درک مناسبی از کسب و کارتان برایشان ایجاد کنید. با استفاده و هدیه دادن محصولات برند مجذوب کننده و کارآمد به مخاطبانتان نشان می دهید که برند شما در هر شرایطی سخاوتمند و حرفه ای و برتر است. شما می توانید با استفاده از سررسید تبلیغاتی یا تقویم رومیزی این حس نیت خود را به برترین نحو به مخاطبان خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید : چاپ روی تیشرت تبلیغاتی چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

3. اطمینان حاصل کنید که تیمتان بخشی از این تجربه باشد.

هر ملاقات تیم و کارمندان شما با مشتری می تواند روی نام تجاریتان تاثیرگذار باشد. زمانی که از لباس های شیک و تجهیزات برند استفاده می کنید می توانید مطمئن باشید که بیزینستان شیک و حرفه ای به نظر خواهد آمد و اگر از محصولات تبلیغاتی برای توسعه و حفظ وفاداری کارکنانتان استفاده می کنید باید بدانید که پیروز شده اید دیدی مثبت در خصوص بیزینس و اخلاق کاریتان ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید : برای استارتاپ ها برترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

4. به مشتریان موجود خود پاداش دهید.

بازگشت و خرید مجدد مشتری امری مهم در استراتژی بازاریابی شما محسوب می گردد و زمانی که در مشتریان خود این انگیزه را ایجاد کنید شاهد افزایش فروش و وفاداری خواهید بود. هدایای تولد، پیشنهادات ویژه و جوایز، همه طراحی شده اند تا علاقه و توجه مشتریان را جلب کنند، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هدایای مناسب و تاثیرگذار برای هر کدام از موارد ذکر شده را تدارک ببینید.

بیشتر بخوانید : برند چیست و برندسازی چه تاثیری می تواند بر فروش ما بگذارد؟

5. پیغام خود را تقویت کنید.

بسکمک از ارائه ها و هدایا به راحتی فراموش می شوند و این بدان معنی است که در جلب توجه و ایجاد فروش بی فایده بوده اند. هدف استفاده از محصولات تبلیغاتی این است که با تقویت پیغامتان بتواند شانس به خاطر سپرده شدن را افزایش دهد. استفاده از یک محصول تبلیغی خوب فرصت مناسبی برای بهبود هویت برند و برقراری ارتباطات نو در اختیارتان قرار خواهد داد.

منبع: مجله چاپخونه

به "5 راه برای جذب مخاطب بالقوه از طریق محصولات تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راه برای جذب مخاطب بالقوه از طریق محصولات تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید