سرانجام بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

به گزارش ابزار ایرانی، نوروزی درباره مواردی که قرارداد پیمانکار بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر اضافه شده، گفت: برخی امور نظیر مقاوم شدن اسکلت و سازه صحنه سالن اصلی و رنگ شدن بخش هایی از سالن از جمله موارد فنی و امور بوده که جزو قرارداد پیمانکار بازسازی نبوده است.

سرانجام بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فاز بعدی بازسازی مجموعه تئاتر شهر، اظهار کرد: ما از یک مشاور تخصصی که مورد تأیید میراث فرهنگی است بهره می بریم که قرار است مطالعه شرایط کل مجموعه تئاتر شهر را انجام دهد و بر اساس مطالعه مدنظر به ما اعلام می کند که اولویت بعدی باید بازسازی کدام سالن ها یا بخش های مجموعه تئاتر شهر باشد. تا پایان سال جاری اولویت های بعدی بازسازی معین و با توجه به اعتبارات سال 99 امور انجام خواهد شد.

زهرا نوروزی سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان پایان بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که پیش از این قرار بود در شهریورماه باشد، به خبرنگار مهر گفت: در فرایند بازسازی ممکن است کارهایی به امور پیمانکار اضافه شود که در قرارداد نبوده و این امر زمان بازسازی را طولانی تر می کند. طبق قرارداد اصلی ماشینری سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و نصب صندلی های آن در حال تکمیل است.

منبع مقاله: پایان بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

به "سرانجام بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید