مصالح ساختمانی

نگاهی به شرایط پل ساسانی رودخانه خیرآباد در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شرایط پل ساسانی رودخانه خیرآباد در کهگیلویه و بویراحمد برای شما نوشته شده است.

23 دی 1402

ساخت خانه ارزان در ایران به کمک فناوری چین

استفاده از فناوری های نوین ساخت و ساز به اندازه زیادی از قیمت تمام شده مسکن می کاهد و نگاه سنتی در این عرصه را به چالش می کشد. چین از جمله کشورهایی است که این فناوری را در اختیار دارد و امید می رود ایران بتواند این فناوری را به تدریج وارد کشور کند.

7 مرداد 1401

اقساط مسکن ملی تغییر کرد!، با طرح مسکن رئیسی می توان خانه دار شد؟

به گزارش خبرنگاران، نگاهی سرسری به اخبار مربوط به پروژه نهضت ملی مسکن نشان می دهد که دست کم در فاصله زمستان 1400 تا بهار 1401 اقساط ماهانه این ابر پروژه دولتی دچار افزایش شده است.

10 تیر 1401

15 جاذبه معروف لیتوانی

جاذبه های لیتوانیلیتوانی کشوری در نزدیکی دریای بالتیک در شمال شرق اروپا و یکی از سه کشور محدوده بالتیک است. لیتوانی فقط سه میلیون نفر جمعیت دارد و مرکز و بزرگ ترین شهر آن ویلنیوس است. این کشور به خاطر داشتن پارک های ملی ماجراجویانه و روستاهای تماشایی...

14 اسفند 1400

حمایت از طرح های مالی در اولویت قرار گیرد

خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان در بازدید از بعضی پروژه های مالی خرم آباد بر لزوم حمایت از آنها تأکید کرد.

17 دی 1400

10 مقصد عالی برای سفر به اروپا در تابستان 2021

هر ساله، صدها هزار نفر از 190 کشور در سراسر دنیا برای مسافرت های خود، بهترین مقصد یعنی اروپا را برای سفر و تفریح انتخاب می نمایند. در شرایط پاندمی کووید-19 مسافرت و گردشگری بسیار کمرنگ شد، اما کم کم با فراگیر شدن واکسیناسیون در بیشتر کشور های اروپایی، بسیاری...

7 تیر 1400

آشنایی با غار کتله خور زنجان

غار کتله خور واقع در استان زنجان و یکی از غارهای طبقاتی و آهکی ایران است که خوشبختانه بعد از سال ها با توجه بخش خصوصی احیا شده و مسیرهایی برای ورود گردشگران علاقه مند به آن ایجاد شده است.

29 بهمن 1399

قیمت میلگرد ، قیمت لحظه به لحظه میلگرد

یکی از پرکاربردترین مواد اولیه ساختمانی میلگرد است. این ماده ساختمانی فلزی، که به دلیل کاربرد عمده در هر سازه، جزو پر هزینه ترین مواد اولیه ساختمانی محسوب می گردد، برای استحکام دهی به سازه های فلزی به کار گرفته می گردد. با توجه به بالا بودن حجم میلگرد...

10 آبان 1399

25 معمای تصویری با جواب، از سخت و خفن تا آسان

داشتن انواع معماهای تصویری در حافظه گوشی می تواند برای خلق ساعاتی هیجانی انگیز و سرگرم کننده در کنار خانواده یا دوستان ایده بسیار جالبی باشد. در این مطلب سعی نموده ایم به روزترین پکیج معمای تصویری آسان و سخت را در اختیار شما بگذاریم.

5 آبان 1399

انتها هفته منتظر عرضه اولیه باشید

روز چهارشنبه هفته جاری یک شرکت بورسی از زیرمجموعه شستا وارد بازار سرمایه خواهد شد و عرضه اولیه آن انجام می شود.

3 شهریور 1399

مفهوم مالکیت مدیریت و تعارض منافع در صنایع مادر باید حل شود ، خصوصی سازی مایه تاراج بیت المال در ذوب آهن

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: باید هسته های تخصصی تشکیل دهیم و در آن مفهوم مالکیت مدیریت و تعارض منافع را حل کنیم تا مسائلی، چون بهره وری نیروی انسانی و سهم پژوهش و فناوری قابل حل شود.

22 مرداد 1399